Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel V

Nog even snel een foto voor ik op de fiets stap! Werkse vandaag, heren!

15 likes

Mogguh heren ,
Links 420 Scubadude .
Rechts 627 titanium oversized 42 mm .
Fijne dag :slightly_smiling_face:

19 likes

Goede morgen iedereen!
Deze nog even voordat ik een autorit ga maken.
Prettige Vostok Friday!

Hier draag ik de ‘the old lady’ Zo genoemd door haar engelse verkoper. Toepasselijk bij een bloemen tuin. Een Cccp schuba, met bijzondere azuur blauwe kleur.

16 likes

Verdorie, dit vind ik toch wel een zeer fraaie Vostok. Als het niet voor onderstaande video van “Just The Watch” was geweest, dan had ik er niet van geweten.

https://www.youtube.com/watch?v=GlaMBsgiKV0

(Lachen trouwens die online vertalingen, “In vuilnis” = “In winkelmandje”)

12 likes

Fijne Vostok-vrijdag!

15 likes

Goedemorgen mannen,

Een hele fijne Boctok vrijdag toegewenst. Vandaag is net zoals voor vele een bijzondere dag, zo ook voor mij. Laatste werkdag en vanaf morgen vakantie. Voelt een beetje dubbel. Enerzijds is het genieten maar anderzijds voelt het ook een beetje als vluchten. Jullie weten dat ik mijn geld verdien in de zorg. Tijdens de eerste Covid-19 golf was het nog spannend en vooral een gave uitdaging. Daar waren we tenslotte voor opgeleid. De komende opmars van besmettingen voelt voornamelijk als, gadverdamme aub niet nog een keer. Eigenlijk zijn we de Corona helemaal spuugzat. Dus in die zin ben ik stiekem heel blij dat ik even vertrek. Dus zal vanaf morgen niet dagelijks aanwezig zijn en zo nu en dan het forum check als ik een keertje in de bewoonde wereld ben.

17 likes

Bijna Vostok vrijdag vergeten.
Shame on me.
Is toch mooi een van m’n vrolijkste horloges.

17 likes

Vandaag ook de Vostok.

15 likes

De Molnija weer eens :fist:

10 likes

Op en Vostok hoort een Vostok bandje :slight_smile:

Prettig weekend allemaal!

Tom.

20 likes

Flieger friday

13 likes

Het voelt een beetje als vreemdgaan… Maar ik wou hem toch even showen… Kwam deze tegen en vond hem stoer, nostalgisch maar ook modern!

12 likes

Blasfemie! :grimacing:

(leuk ding hè)

2 likes

Ja ik heb m ook maar dan op rubber en in het zwart. Top ding… Het is mijn vakantiehorloge.
Meer horloge voor dat geld ga je nergens krijgen👍

2 likes

Ik heb ook deze nog. Zelfde kast en het enige horloge dat ik ken waarbij je tien verschillende countdowns achter elkaar kunt laten aftellen. Ideaal voor sporten/intervaltraining

On topic :grin:

5 likes

Hallo mannen, ik laat ook niet mijn Omega’s hier zien. :face_with_raised_eyebrow:

:wink::grin:

4 likes

Deze mag toch weg mocht iemand interesse hebben.

14 likes

Als ik 'm koop, ben ik dan de Sjaak?

(mooi model, effe geen geld helaas, hondjes gaan voor…)

4 likes

Bij ons ook!

:joy: Nee

3 likes

Zou hem kopen Hans! :+1::grin:

4 likes