Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel V

Vrouwen willen altijd alles sneller. :wink:

3 likes

Ik heb er een die loopt 30 sec achter per 24 uur. Irriteert mij wel een beetje. Maar mag nog voor een Vostok.
O nee toch niet. -20 tot + 60. Dat laatste lijkt me ook niks.
De meesten en zeker die ik door @vouwfietser heb laten servicen lopen heel netjes binnen de 20 sec.

2 likes

Dacht ff dat je het over je vrouw had… :thinking::stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Mijn vrouw loopt altijd voor. Ze wil steeds dingen herinrichten in huis en dat probeer ik dan af te remmen. :grin:

3 likes

Hahahaha heeeeeel herkenbaar! Wat ik met horloges heb heeft zij met inrichting! :joy:

4 likes

:facepunch: :+1::joy:

2 likes

We trappen bij elkaar ook wel eens op de rem zodra we het een beetje te gek vinden… Houdt het goed in balans zeg maar! :joy: :rofl: :joy:

2 likes

ik weet niet of het met accu te maken heeft van haar rolstoel het geeft een elektrisch veld

2 likes

Nee Richard, geloof ik niks van. Die accu zit toch laag in dat ding? Ik rij ook op een ebike. Merk ik ook niks van bij het horloge. En heb ook wel achter die rolstoelen gelopen. Mijn schoonmoeder had er een.

2 likes

Mogguh heren :slightly_smiling_face:

14 likes

Ook goedemorgen. Sorry, slechte smartphone foto, pikkedonker hier door regenbui.

12 likes

Cross post. Blijft een lekker klokje, nu op bruin leer.

13 likes

Je hebt volgens mij ook grotere maten, 40 of 42 mm, al dan niet met een echte 3133 of een Seagull-caliber. Overigens draagt hij best fors, de lugs zijn gigantisch. Zie je ook wel een beetje op de foto, kan nèt bij mij.

3 likes

Ik vond hem ook niet klein dragen, en ik had een 38 mm. Maar heb wel slanke polsen. :wink:
Bij de 38mm vind ik wel de subdials heel mooi in balans met wijzerplaat. Bij grotere horloges blijven de subdials op deze zelfde afstand staan. ( alleen bij toepassing van zelfde caliber natuurlijk )

4 likes

Oeh dat is een goed punt! Kan me eigenlijk geen mooiere plek verzinnen dan ze nu hebben, zo precies met hun helft over de Telemeter-schaal.

2 likes

Die oudere mechanische calibers zoals de 3133, zijn ontworpen in de tijd van veel kleinere kast maten. 38 was al heel flink.

4 likes

Bandje niet net te smal?

1 like

Lijkt zo ja, maar is allebei 18mm. 19mm past ook maar dan zit ie iets tegen de lugs aan

3 likes

Stukje huisvlijt. Je ziet de penseelstreken. Grappig en wel charmant

9 likes

Leuke app hé! Gelijk de stoute schoenen aangetrokken en mijn Vostok gereguleerd.

Dat is beter dan de +24s/d die ik had :+1: Beat error was ook best flink eigenlijk, 1.8.

8 likes