Thnx, ik heb deze van Bas en die weet de parels wel te vinden
Heren : deze ga ik nooit aandoen. Ik vond het geinig - maar ik ga toch voor een klassieke Gshock gaan.
Wie hem wil overnemen kan voor een prijsje. Zonde om het hier gewoon te laten liggen. Is misschien 2min om de pols geweest.
Stuur me maar een bericht!
@lassale , @MiesZ, @Bert59, @DirkT en nog een paar andern die ik ff niet heb opgezocht
Heren bij deze vanaf de zijlijn toch even mijn dank.
Dit forum is sowieso een geweldige pool van kennis maar de onderlinge hulp bij ellendige zaken in het leven en met onze hobby is tich steeds weer hartverwarmend.
En hier bij de cccp hoek zijn de kamradskie helemaal close .
Erg tof om te lezen.
Inderdaad, zonde Bart! Een G shock heeft bijna iedereen, een Electronica en al helemaal deze, Hebben zeer weinigen!
Is daar water!?
Genoeg momenteel wat eruit de lucht valt, en we hebben het veluwemeer ook nog.
Ok vooruit dan maar Sjaak. Ben opgegroeid aan de Rijn.
Of bij de Zandenplas ,ik weet niet of je daar nu nog kunt zwemen maar jaren 70 wel .
Zandenplas was ik even vergeten maar die is er ook nog.
ben ik in 1978 voor het laats geweest dus het bestaat nog.
Leuk ding!
Zelf zal ik niet snel een dress dragen. Maar dit heeft wel wat aparte elementen
Mogguh heren,
Vandaag geen Rus om de pols, maar nog wel een paar in de aanbieding. Zoek je nog wat voor niet al teveel geld
Hartverwarmend, dank je wel. Het is goed een kenniskern te hebben voor deze, zeg maar extreme uithoek van de horloges. Trekt maar een relatief kleine groep aan maar dat maakt het ook lekker overzichtelijk. Wat het ook aantrekkelijk maakt is dat horloges van Russische makelij betaalbaar is voor iedereen die het verzamelen als hobby ziet. Maar laten we Hans @slls in deze niet vergeten als lopende encyclopedie als het gaat om kennis en heeft daarbij ook de nodige publicaties op zijn naam staan. Zou best leuk zijn een hoogleraar professor Russische horlogerie in ons midden te hebben. Dit kun je worden als je op basis van het aantal publicaties hiervoor wordt gevraagd. Wij zouden dit met elkaar kunnen organiseren? Voor de nieuwelingen in deze hobby geeft dit ook meer duidelijkheid bij wie ze moeten zijn als het gaat om diepgaande kennis Russische horlogerie en dat we deze industrie serieus nemen. Of draaf ik nu een beetje door.
Ja, maar sympathiek Dirk!
Staat goed Pim, net even gecontroleerd. Maan is 71% zichtbaar en afnemend.
Ik let daar anders nooit op.