Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel V

Net terug van ons rondje bos. Alle ingrediënten voor een heerlijke lunch verzameld. Gebakken cantharel met blauwe bes. Wat gaat het snel, alweer vrijdag. afbeelding

13 likes

Ok, dit is wel een fraai horloge!

4 likes

Heel netjes gedaan hoor!
Dan is zo’n krasje op de bezel niet eens erg meer. Zo’n horlogemoet lekker gaan leven👍

4 likes

Ik kan er inderdaad wel mee leven nu. Maar veel meer schade op die bezel wil ik niet! :slight_smile:

5 likes

Ben alleen niet zo goed in het zoeken ervan en ik haal ze uit het buurland :innocent:

9 likes

Vandaag een leuke Pobeda (1956, Tweede Moskouse Horlogefabriek) om de pols:

Prettig weekend!

Groetjes, Tom.

24 likes

Omdat er een 3133 inzit :wink:

11 likes

Goedemorgen comrads!

Ik duik op en het is nat en bewolkt! Maak er een mooie dag van! :grin:

10 likes

Goedemorgen heren!
Vandaag wordt het de slava (niet op de datum letten… :joy:)

13 likes

Morgen allemaal. Het zonnetje schijnt hier zwakjes en het is droog. Das al heel wat :sweat_smile:

Vandaag geen Rus om de pols, maar zie al weer mooie horloges voorbij komen zeg :heart_eyes:

4 likes

Goedemorgen,

10 likes

Ondertussen is die elektronika heel snel weg. Bedankt voor de snelle en ongecompliceerde deal heren.
Ik heb ook (op uhrforum) een leuke gshock gevonden (solar & radio). Die komt op me vakantieadres aan : ideaal vakantiehorloge !

4 likes

Heruitgave?

4 likes

Goedemiddag dames en heren.

9 likes

Ja inderdaad Jeroen. De kast en pushers lijken erg op de reisseu’s van de Okeah. Ik heb deze niet zelf.

4 likes

Ik vind die Okeah’s sowieso heel gaaf. De huidige prijskaartjes alleen minder en lastig om het kaf van het koren te onderscheiden.

4 likes

Klopt. Vooral de vintage exemplaren zijn gewild en dus duur en dus meer kans op in elkaar geknutselde exemplaren. Bij eventuele aanschaf, vooraf even advies vragen in dit topic, zou ik adviseren.

4 likes

alleen jammer dat de lumme er niet meer inzit, maar veder erg mooi

2 likes

Het is altijd uit kijken vooral als het schaars wordt, en in de oost Europa zitten ook veel kunstenlaars die alles samenstellen ,en om nou iets van een foto te kopen van een aantal honderden euro’s daar ben ik toch wel wat huiverig voor.

2 likes

Te laat voor Vostok vrijdag, maar mag gedragen worden vandaag. Deze vandaag in de brievenbus van @Koppie met een snelle afhandeling en een extra Nato band erbij waarop de sniper mooi naar voren komt. Mijn eerst Rus:

13 likes