Dank je!
Het is deze:
Ja inderdaad! Heel bijzonder. Wel komandirskie modellen en een SE, voor zover ik het bekeken heb. Misschien met de website bezig?
Dat is al een aantal weken volgens mijn
dat is al een tijd zo eerst nog een paar nu is het leeg.
Slecht gevoel bij, als dat al weken lang is. Leegverkoop? Maar ja, blijft gissen zolang je niks weet.
ik denk een week of twee dat het leeg is ,en daarvoor stond er al bijna niets meer op ,
Ach, dat drijft de waarde van de Russen in je bezit dan mooi op
Wateroverlast in rest van Europa, misschien was de vraag naar waterdichte horloges opeens groot?
Of… (knuppel in het hoenderhok…) afdeling QC op hun donder gehad, hele voorraad omgesmolten, uithuilen, overnieuw beginnen?
Dirk ben jij een beetje erg boos geweest?
Sluit ik niet uit
Dat was ons geheim🤫
Foto van rikketik?
Ze zijn bezig met ontwikkelen en fabriceren van 1200 Luna/Cosmo divers🤣

Foto van rikketik?
Ha ha. Ik heb je niet verlinkt Bill!
Foto van een Aziatische horlogehandelaar.
Good deal! Good deal!
Your my friend!

Dirk ben jij een beetje erg boos geweest?
Juist, heb nu binnen korte tijd drie klachten moeten noteren en dacht, “ga ze eens even bellen en de boel een beetje opschudden”. Mooi, het is gelukt. Alles weer terug via de QC.
Alle gekheid op een stokkie, helaas weet het ook niet maar raar is het wel. Enne, balansen doen ze ook niet aan in Rusland.

Nice and simple
Ik werd erop gewezen door een Rus dat mijn wijzers afwijkend zijn. Horen puntig te zijn. Ga zo maar eens een scalpel zoeken😁
Onderweg Vostok Neptune groen , wachten is begonnen …
Blauw heb ik , heerlijk horloge leuke serie .

Onderweg Vostok Neptune groen , wachten is begonnen …
Blauw heb ik , heerlijk horloge leuke serie .
Ik heb deze ook in blauw. Idd mooi
mooie vangst! over wachten gesproken zit al twee maanden te wachten op een pakketje uit USA . Hopelijk gaat het sneller bij jouw!