Dat is wel lang zeg , bij mijn bestelling is b.t.w al betaald , ook U.S.A. maar pakket is verstuurd van uit Australie .
In het boekje staan ze met puntjes, maar je weet bij de Sovjets maar nooit of ze er niet stiekem hoekige wijzers op hebben gezet. Net zo origineel in dat geval, alleen anders dan het foldertje
Vandaag aan het helpen met de oogst bij mijn schoonouders op het bedrijf. Natuurlijk met mijn werkpaard de tank komandirskie en mijn speld tractorchauffeur derde klasse
is je glas gebarsten
Klopt, maar dat hoort bij de look van dit intensief gebruikte horloge. Van buiten afgeleefd, van binnen keurig in de smering en hij loopt prachtig!
Ik stel me voor dat dit horloge nog eens op een dikke Belarus heeft meegereden bij het oogsten op een of andere sovchoze
maar idd een mooie horloge ,ik zeg wel eens als spullen kunnen praten ,waar ze ooit uit gehangen hebben .ik bv een paar cccp herkenningsplaatjes vermoedelijk uit Afghanistan 1980
Mooie foto Huub! Betuwe of Noord Brabant misschien? Vanaf de boerderij van mijn ouders zag het er ook zo uit.
Ik heb een vermoeden dat het Groningen is ?
Ja slim, Huub komt uit het noorden.
Daar heb nog niet gelet maar idd.
Klopt helemaal. 2x raak, want mijn naam verraadt een Brabantse afkomst, maar ik woon al meer dan een half leven in Groningen
Dit gebied wordt wel De Graanrepubliek genoemd. U snapt nu waarom
Maar dit zijn percelen waar men in Brabant alleen van kan dromen. Bijvoorbeeld 30ha aan een stuk zonder sloot of boom of andere hindernis. Hoewel dat natuurlijk nog niks is vergeleken met stukken in Oekraïne bijvoorbeeld
Oekraïne is groot ,en een boerenbedrijf wordt je steeds moelijker gemaakt ,of ben ik fout
Mooi horloge !
Is van alle tijden Richard. Mijn ouders wilden eigenlijk naar Canada emigreren in de jaren 50. De boerderij in de Betuwe was veel te klein.
Zo’n 60 jaar terug was dit dus al ter sprake .
Mogguh heren ,
Poljot “Rotor”
Caliber: 3133 (23 jewels) Year: 1980s Notes: First Moscow Watch Factory
Zeer zeldzaam .
Fijne dag