Ook goedemorgen iedereen. Het is mooi weer vandaag!
Cccp scuba. Eind 80 er jaren schat ik.
Klopt wel, mijn observatie is dat het hangen en wurgen is tussen wat de overheid aan de ene kant namens ons allemaal regelt en wat we als consument aan de andere kant bereid zijn te betalen. Belangen van de markt, de natuur en de ondernemer komen niet altijd mooi overeen. Schaalvergroting was de armzalige oplossing die we daarvoor ooit bedachten, met alle gevolgen van dien. Ik moet bijvoorbeeld de straat op met een combinatie van 3.10m breed en 14 meter lang. Totaalgewicht 36.500kg, zei de weegbrug gisteren…
Niet vanwege van mijn schoonouders, maar dit is volgens mij een probleem van de maatschappij en niet alleen van de boer. Het wordt tijd voor goed een alternatief!
Oké, dit was mijn hartenkreet, geen aanzet tot een discussie
Vannacht om 1 uur thuis en vanochtend gewoon weer aan het werk voor mijn eigen baan. Dus gauw een Vostok om om het leed te verzachten!
Ha ha, goed geobserveerd Huub! Ik zou er nog aan toe willen voegen, dat de consument soms weer niet bereid is te betalen voor nog gezonder voedsel op kleinschalige basis. Maar ik dacht zelf laat ik maar geen betoog gaan houden in een horloge forum. Mooie Vostok en werk ze weer!

Heren,
Even off topic😬
Heb gisteren een horloge binnen gekregen waar ik echt wel een gok mee nam. Gelukkig is voor mij deze gok goed uitgepakt.
Het is geen Rus🤫 Maar wel een met een niet alledaagse kleur dial. Salmon kleur wel te verstaan. Oordeel zelf😬
Wie het merk kan raden mag het zeggen

Mooie Zelos
Mooi horloge Anno, Ik zeg altijd het blijft kopen op afstand en van een foto en dan ook vaak nog uit buitenland, ik heb één keer een kat in de zak gehad, dat was echt een namaak horloge gelijk vernietigt weer een namaak ding van de wereld af alleen alleen mijn rekening was er niet blij mee
dit is toch een voetbal club ? Bert
Dank je Richard. Deze komt van het forum dus qua levering en betrouwbaarheid dikke prima👍
En ik heb in het verleden ook wel eens een miskoop gedaan, zoals velen van ons op dit forum. Beginners fout zeg ik maar. Wel dure les😂
Van fouten leert men , daar hebben ze spreek woord voor, zo iets van achter naar voor kunnen leven
Ja klopt Richard , Rotor F.C. tegenwoordig spelen ze onder de plaatsnaam .
Ze spelen hoogste divisie in Rusland .
Oplage onbekent , zeer zeldzaam .
Seiko had ik geraden. Zelos dus.
In ieder geval een mooie Anno!
Mooi horloge hoor. De urenwijzer mag dan wel voor het logo staan maar het is onmiskenbaar een Zelos.
Deze gok was meer vanwege de kleur dan het horloge zelf Richard😉
Zit wel een Seiko uurwerk in Jan, dus je zat er niet ver naast😂
Jij kent dit merk dus wel aardig. Ik had er voor een paar maanden terug amper wat over gehoord en nu heb ik er twee😂
Kennen is een groot woord. Maar heb er diverse filmpjes over bekeken omdat ik vind dat ze mooie duikers hebben.
De kleur is heel mooi .