Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel V

Helaas… Bovag gaf geen gehoor… Naja ik zie het maar weer als een mooie manier om te oefenen! Hij zit weer in elkaar en nu maar ff kijken voor een vervangend uurwerk!

5 likes

Leuke hobby Dirk!

3 likes

Bedankt voor de aanbieding! Maar ik ga denk ik toch voor een vervangend uurwerk. Lijkt me wel leuk om hem weer werkend te krijgen.

4 likes

Bij Meranom aan het neuzen geweest en wat moois gevonden, maar ‘out of stock’ :confused:

Die oranje scuba dude heb ik ook :slight_smile:

9 likes

Staat leuk hoor bij die oranje scuba!

4 likes

Middagje relatietherapie tussen de Rus en de Duitser😬

13 likes

Duidelijk te zien qua dikte Hans :+1:

1 like

Leuk cadeau en leuk om mee te oefenen. Heb er vaak met een scheef oog naar gekeken om zo’n mini fotostudio aan te schaffen, maar zo te zien aardige resultaten :+1:

3 likes

Kever ? Maar ik twijfel vanwege de benzinemeter rechts :thinking:

2 likes

Klopt helemaal. Vroege “67. Nog het “oude” model met liggende koplampen en 6volt.

6 likes

Met Hirsch Paul strap.

13 likes

P.s. Je kunt jouw originele bezel dus ook brushen. Heel simpel: wip de bezel eraf, pak een nieuw schuursponsje. Leg de bezel ondersteboven op het sponsje. Draai vervolgens de bezel rond en rond alsof je de bezel draait op een horloge. Binnen 3 minuten het juiste en ook strakke resultaat. Oefen daarbij wel wat druk uit op de bezel. De overmatige glans verdwijnt en je krijgt een mooie satijn afwerking.

8 likes

Pfff, nou is de scherptediepte weer niet in orde :stuck_out_tongue:
Komt ie volgende week nog een camera met macro lens brengen.
Heb al gezegd, heb geen zin in nog een hobby. :joy:

3 likes

Niet meer met gespleten achterruit, die is nog ouder volgens mij. Tof man met zo’n 1.2 L boxermotor :+1:

1 like

Lijkt erop dat jij geen keuze hebt. :joy:

Ja dat klopt, de bril kever of het ovaaltje. Deze is iets nieuwer dan dat.

Plaatje voor de sfeer :grimacing:

6 likes

Deze gaan naar het blauw heren. Dus sla je slag en pm bij interesse😉

7 likes

Plaatje deze zeg. Wel nog met die mooie bumpers en zonnedakje :+1:

Heb er vroeger ook een paar gehad waaronder eentje die van de politie was geweest. Met extra een standkachel en 1600 motor. Was wel handig als je met je vriendin op pad was :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Dankje!

Dat zijn wel leuke extra’s ja. Gelukkig komt deze alleen buiten als de zon schijnt dus heeft ze de standkachel ook niet nodig haha :joy:

1 like

Wauw, dank je voor de uitleg. Dat ziet er idd erg gaaf uit!

Daar ga ik de komende dagen eens mee aan de gang.

Heb je de kast ook gedaan of laat je die gewoon glimmend?

3 likes