Dat vind ik nou niet leuk dat je deze post, Anno!
Ik ben dit exemplaar namelijk misgelopen op de baai:
En ik baal ervan als een stekker!
Nog nooit eerder gezien zo’n lekker foute seventies kleur en vormgeving.
Dat vind ik nou niet leuk dat je deze post, Anno!
Ik ben dit exemplaar namelijk misgelopen op de baai:
En ik baal ervan als een stekker!
Nog nooit eerder gezien zo’n lekker foute seventies kleur en vormgeving.
Ja dat is nou jammer Huub Er zullen ongetwijfeld nog wel meer komen met een zalmkleurige dial. Komt helemaal in hoor en eens wat anders dan de standaard kleuren.
Ik kom uit Winnipeg provincie Manitoba. Canada
Ik kom uit Winnipeg provincie Manitoba. Canada
Jij bent omgekeerd geëmigreerd Bill. We hebben het er al eens over gehad.
Geïmmigreerd dus
Even geen foto, товарищи.
Dat trekt mijn Zweedse telefoonpaal even niet. Desalniettemin wens ik jullie een hele fantastische Boctok vrijdag. Geniet van het komende weekend. Wij hebben de rugzak gepakt en trekken met kaart en kompas de bossen in op zoek naar een overlevingshut die ergens bij een mooi meer moet staan. Daar een nachtje slapen en morgen weer terug. De zon en de immer aanwezige Komandirski is het enige besef van tijd. Wat een feestje en wat is het leven toch mooi. Het enige wat ik hier mis is mijn horloge atelier. Gisteren wat gefilosofeerd, wat zou het toch mooi zijn als je in deze omgeving zou kunnen leven met het repareren van horloges. Maar ach, blijven dromen.
Wij hebben de rugzak gepakt en trekken met kaart en kompas de bossen in op zoek naar een overlevingshut die ergens bij een mooi meer moet staan.
Doet me denken aan de film “into the wild” Dirk. Lijkt me prachtig, mooie tocht gewenst!
Mogge, ik ben laatst ook een maand in Zweden op vakantie geweest en veel wild gekampeerd en heerlijke wandelingen gemaakt in de mooie natuurparken, dus geniet met je mee als ik het zo lees hoe je er van geniet ! Hele fijne vakantie nog