Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel V

Haha ja mooi sfeertje hè :blush:
Mijn zwagers hebben de blauwe II en de rode I; leuk clubje zo :grinning_face_with_smiling_eyes:

3 likes

En wat dacht je van Kreidler en ook nog een Puch Skylark. Heb ze allemaal wel gehad :heart_eyes:
Die Puch haalde met gemak 100 km/u :+1:

Zundapp met waterkoeling en schijfremmen. Maakte ik de blits mee hoor :wink:

En deze Kreidler Florett met beenkappen. Was mijn eerste maar na een paar maanden total loss gereden :sleepy:

Ach waar is die tijd gebleven :roll_eyes:

15 likes

Pff, ik mis dit topic en het stil wat betreft de Russen bij mij. Misschien maar weer eens wat modden :grin:

4 likes

:grin::blush::innocent:zeker :smile:

3 likes

@Koppie owww een skylark, met die hele slappe frames die inderdaad veel te hard reden en dus hartstikke krom door de bocht gingen maar ook na de bocht kromkonden blijven.
:stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

15 likes

Haha een Boctok in Groningen zal niet de enige zijn. Had Nieuw Beerta niet de enige communistische burgemeester? Niet raar natuurlijk als je de geschiedenis van het Groningse platte land kent.
Hier slaapt alles nog, zelf lekker in de tuin genieten van een bakkie koffie. Wat is het Zweedse leven toch mooi. Iedereen weer een fijne dag toegewenst.

16 likes

Ziet er zeker niet verkeerd uit zo in de zon! Geniet ervan!

5 likes

Heel goed Dirk, inderdaad was dit het gebied van de CPN en later de NCPN. Communistische burgemeester, een vrouw en zeer jong bovendien, in de jaren '80 in de gemeente Beerta.
Ook de enige dode die ooit in de communistische strijd in Nederland viel, was hier te betreuren; in de staking van 1929 in Finsterwolde.
Uniek gebied met rijke historie, dat de moeite van een bezoek waard is. Zeker in oogsttijd! :wink:

Ter afsluiting de keuze van de dag: de dikke 24 uurs Kameradskie in zomerse setting.

13 likes

Deze mooie Raketa weer vandaag

16 likes

Weer is aan een Rus vandaag.

13 likes

Goedemorgen,

Vandaag deze Wostok.
€1,50 op Etsy plus €10 verzending vanuit Litouwen.

18 likes

Zo ! Doe mij er maar tien op zo’n manier :+1::ok_hand:

5 likes

Vandaag Scubadude 627 titanium oversized (42 mm )
Begin 90s .

15 likes

Vandaag deze Sturmanskie @Bert59 Cross posten :grinning_face_with_smiling_eyes:

14 likes

Nieuwe aanwinst voor weinig, alleen het bandje is te groot en ik voel me nog niet geroepen om deze aan te passen met de hamer en sikkel methode :joy:

16 likes

Mooi Wouter ! Heb je de wijzers opgeknapt ? :ok_hand:

3 likes

Goed te doen hoor Mark. :wink:

9 likes

Ja, ik heb het toch maar gedaan Jan, de band was zo lang dat ie als een hoela hoep om mijn pols heendraaide. :grimacing:

7 likes

:+1:

2 likes