ff tussen door …
R.V.S automaat

1 horloge uit Wit - Rusland , kwam best snel binnen kan ik me herinneren , maar weet nu niet hoe de situatie is daar . In ieder geval was ik aangenaam verast over de verzend tijd .
Was dacht ik een week of 3 …
Pin me er niet aan vast
Ik heb er toevallig vandaag 1 gekocht van zulk , Vostok Century time .
Bert , het is er onstuimig ,maar 3 weken is best redelijk
Nederlandse regering ligt ook niet lekker met ze dacht ik maar de post hobbelt gewoon binnen hier .
het legt met de rest van de wereld overhoop met wit Rusland , neem die mevrouw bij de olympische spelen dat is toch triest dat je land moet verlaten en in
polen asiel aan moet vragen
Waar zou die Luna Dude van Ole Dokka blijven eigenlijk?
Heb geen idee ik sta voor nummer 386, maar hoor niks meer geen update via mail afwachten maar ik heb gelukkig niks betaald
Hij klinkt een beetje als een slechte verliezer nu zijn deadline niet gehaald is. Dit is de laatste update van 7 juli.
even op de mail 7-7 is de update laatst
Die heb ik inderdaad ook gehad. Ben benieuwd of het er ooit nog eens van gaat komen. Hij klinkt inderdaad wel gefrustreerd.
Erik we hebben niks betaald ,ik wacht wel af
Precies. Als het eenmaal zover is dan zie ik wel of ik nog interesse heb of niet.
dit loopt van af 25 -05 -2020 ,mijn vrouw onthoud dat soort dingen
Ik heb met diverse projecten meegedaan op WUS, doorlooptijden tot bijna 3 jaar. Ik wacht rustig af.
Julian?
Is dat goed Richard?
deze datum is de eerste update
Wat hangt er toch weer een goede sfeer hier! Lekker met elkaar meegenieten van de vakantietaferelen. Zweden is weer wat plekjes omhoog opgeschoven op m’n lijstje.
Ikzelf struin nu door de Franse Alpen met de tent op de rug, en de vostok om de pols.
(Het uploaden van deze foto duurde langer dan ik durf toe te geven. Mijn vriendin verklaart me voor gek, haha)