Maar zeer de moeite waard!
Blijft mooi die paratrooper wijzerplaat
Leuk als er bij die ouwe meuk nog vergeeld en verkreukelde documentjes zitten, waar je geen letter van kunt lezen
Ja denk ik ook. Heeft wat meer van de Komandirskie stijl. In ieder geval van na dec 1991. Namelijk ook gemaakt in ‘России’.
Heerlijk “duiken” in de bergen. En nog wel met goed weer terwijl het zelfs in zuid Frankrijk momenteel op en af gaat qua weer.
Mogguh heren , vandaag iets aparts …
Soviet USSR Vostok Kopernik watch met 2409A uurwerk begin 1980
Fijne dag

Veel plezier daar in de bergen. Hopelijk niet te warm. Wat is het inderdaad heerlijk met een tent op de rug de wijde wereld in te trekken met de enige zekerheid dat je mechanische Boctok je nooit in de steek laat.
Het moet niet gekker worden
Totaalbedrag bestelling
Subtotaal | US $60,00 |
---|---|
Verzending | US $15,00 |
Btw* | US $15,75 |
Totaal US $90,75
dus de btw wordt gelijk af getikt
Bijzonder? Wit Rusland was het toch? Die zijn toch geen lid van de Europese unie? Anders hoort dat wel dacht ik. Ik neem aan dat je nu bij de douane niet nog een keer btw betaald.
Even teruggekeken bij mijn bestellingen bij Meranom. Nooit belasting in die rekeningen. Prettig zaken doen daar steeds. Wel korting omdat ik een trouwe klant ben.
Op Ebay gebeurt het ook tegenwoordig , meteen aftikken .
Al 2x gehad …
in wit-rusland geen btw betaald tot nog toe pakket is onder weg ,deze bestelling komt uit de Oekraïne net aan gekocht.
ik zat al te kijken is 15,00 euro te duur
Ik denk dat het een overeenkomst is daar met de nederlandse belastingdienst. Anders snap ik het niet. Dus zij maken het over naar Nederland? Zal de belastingdienst eens vragen of ze het wel binnenkrijgen.
Hoe vind je deze dan
Subtotal | $28.00 |
---|---|
Shipping | $16.99 |
VAT* | $9.45 |
Total $54.44
Zakt echt je broek van af , met porto en VAT kan een horloge duur worden
zeker uit de uk dat is geen uni meer ,en na 1 jullie is alles veranderd ,dus het feest gaat niet meer op om de verkoper gift er op te laten zetten of onder de 25,00 euro .
Die shipping telt procentueel meer door bij voordelige horloges, dat is helaas zo.
ik weet niet hoe dat bij meranom nu is dat is ook geen eu land dit is door eBay afgetikt
Ja daar kan je verder niks aan doen , het is een dienst .
Benzine staat ook langs de snelweg op 2 euro de liter …
Tja elke hobby kost geld .