Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel V

Ik kreeg de prik dinsdag , astrazeneca , net toevallig was er op het NPO 1 ochtend nieuws over de bijverschijnselen gepraat dat was maandag ochtend .
Ik ben toch maar gegaan , 6 juli 2e prik .

5 likes

Gisteren deze gekocht! :heart_eyes:
Wie kan me wat vertellen over de leeftijd van deze (beetje omgekeerde volgorde, eerst kopen dan vragen… Ik weet het!:joy:)


10 likes

Het lijkt 02 1985 aan te geven .

4 likes

Kun je het serienummer zo zien ja? Wist ik niet! Ik dacht er moet iets van een referentie lijst met productie jaartallen zijn…

3 likes

Weet het niet zeker , komen nog wel reacties …

2 likes

Zo! De Sovjetunie-in-your-face met deze vrolijke Чайка! :star_struck:

7 likes

Russen geven geen jaartal aan met serienummers. In dit geval kun je kijken naar het logo. Deze vorm komt voor in een bepaalde periode, ben alleen even kwijt welke.

Kleine correctie. Adv het serienummer kun je wel redelijk nagaan uit welk jaar een Poljot 3017 komt door het serienummer te delen door 5000. De eerste komen uit 1959 de laatste uit 1979.

6 likes

Ook Astra Bert. Over het algemeen lees je dat de voordelen veel groter zijn. Wij waren net geweest en stond er dat Angela Merkel ook gegaan was voor Astra. Ik zeg, we zijn in goed gezelschap! Wij 1 juli 2e prik. Ik laat het je nog wel weten. :wink:

4 likes

Het ik vind het mooi ook de blauwe kleur

3 likes

vandaag deze weer om ook mooi blauw

10 likes

je durft ik sta er niet voor in de rij met Astra en zeker mijn vrouw niet, met haar trombose die ze heeft gehad bij een vliegreis enkele jaren geleden ik wil haar niet kwijt.

3 likes

No worries jongens, loop al een tijdje met een eerste Moderna rond en behalve een arm die beurs aanvoelt verder big zero klachten. Had wel een Spoednik V willen hebben, wie weet ga je daar nog beter Russisch van spreken. До свидания. :joy: :joy:

7 likes

Dan zou ik ook niet hard lopen Richard. Maar je loopt in vliegtuig 100 x meer kans op trombose op? Heb een paar keer gevlogen. Ja dit was een kans, en had liever Phiser gehad, maar geen slecht gevoel over.

2 likes

ja Spoetnik V zijn geen klachten over ,maar beter Russisch ga je niet spreken helaas

3 likes

Dat weet jij niet! :rofl:

2 likes

ik ben geen arts, volgens haar arts wel. er wordt een onbekend iets ingespoten niet ieder is het zelfde.

3 likes

Ik had een Vostok Neptune maar heb hem verkocht aan @Chronoscollection. Was een fijne deal maar nu begint het toch weer te kriebelen. Weet iemand waar deze nog verkrijgbaar is?

2 likes

Je had Phiser , Astra en Jansen .
Jansen werd uitgesteld , Astra beruchte bijverschijnselen en Phiser was de meest betrouwbare .
Dus toen ik de oproep kreeg voor Astra kon ik er niet om lachen , meteen leeftijd genoten om me heen gebeld hoe hun erin stonden maar er was bij hun ook twijfel .

2 likes

Net wat biertjes op op het werk en ik probeerde bij jouw foto de haar van mijn scherm te halen :joy:

5 likes

VOSTOK watches AMPHIBIA NEPTUN - Vostok-Watches24 autorisierter VOSTOK Händler (vostok-watches24.com)
Ken de side verder niet …

3 likes