Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel V

Bijverschijnselen het meest bij vrouwen Bert. Ik denk dat je er goed aan gedaan hebt.

2 likes

Ja ik denk er niet meer aan beurse plek is nu ook weg blij dat ik het achter de rug heb .

4 likes

het zijn voornamelijk vrouwen, daar ben ik, ook zo bang voor mijn vrouw wij kennen elkaar van af 1970 basisschool

4 likes

Wauw!!! Hoe komen ze hier aan vraag ik me dan af. Meranom heeft ze niet op voorraad.
Twijfel dan ook weer tussen donkergroen en pepsi. Een doorkijkbodem heeft geen meerwaarde voor mij.

2 likes

Er zit een vragenlijst bij de oproep i.v.m. met ziektes en medicijn gebruik enz. denk niet dat jou vrouw in aanmerking komt voor Astra .

3 likes

Let wel ken de side niet , vraag anders even of er mensen zijn met ervaring met de side . :innocent:

2 likes

Hahaha dat had ik ook al geprobeerd.
En dat zonder bier :innocent::joy:

5 likes

dat is ok zo ,maar ze wilden het wel de voordelen waren beter

2 likes

Ik kan me voorstellen dat je er toch niet gerust op bent , sterkte !

2 likes

Dat komt goed we zijn geen uitgaanders ,dus wachten op en ander vaccin in de wachtrij

3 likes

dank Bert

2 likes

Hier heb je de Poljot logos in tijd.

https://www.netgrafik.ch/russian_logos.htm

5 likes

Screenshot_20210417_193525

Lijkt wel aardig! :+1:t2:

6 likes

In de map bij favorieten gezet , bedankt voor het delen :+1:

2 likes

Ja dat is 'm, hoor! :+1:t2:

3 likes

Ik ook! Handig zo’n HF! Bedankt Hans @slls!

2 likes

Maar volgens mij is deze Poljot niet van vóór 1963. Ik denk na 1975 aan de wijzerplaat te zien, maar het uurwerk zelf kan natuurlijk hergebruikt zijn.
Of de info van die site klopt niet precies waar het om de jaartallen gaat en Poljot heeft dat logo wel nog later toegepast.

3 likes

Dat was ook mijn verwachting hoor! Wijzerplaat en het kastje zien er nog te goed uit… Blijft leuk dat speurwerk!

3 likes

Maar wat ik dus wel verwacht is dat dit uurwerk ouder is dan een 2612.1 uurwerk die je ook vaak tegen komt. Zoals je ook hieronder kan zien:
http://www.ranfft.de/cgi-bin/bidfun-db.cgi?10&ranfft&2&2uswk&Poljot_2612_1
2612.1 = na 1990

3 likes

Nee, daar is geen twijfel over. Ik heb de foto’s nog even goed bekeken en het uurwerk is inderdaad wel van vóór 1963. De kronen zitten gezekerd met een schroef. Dat deden ze tot 1960 nog heel veel, maar rond die tijd werd het bij de meeste merken een drukknopje. Toch gemakkelijker, ook omdat het hermonteren van de kroon wel eens mis gaat als de schroef er te ver uit is geweest. Dan pakt ie niet meer en moet de hele handel eerst los. :grimacing:

4 likes