Zitten we alweer in deel 5 mannen. Gaat snel zeg. Het eerste gedeelte allen maar over vaccinatie
Blijft altijd lastig met inentingen. Ik snap de leden hier ook wel met name Richard vanwege zijn vrouw. Zou ik ook mee wachten op wat anders
Voor mijn vrouw en mijzelf is de keuze misschien wat makkelijker. Vrouw werkt in de zorg en ikzelf kom natuurlijk ook met mensen in aanraking waar de meeste van jullie liever niet komen
Heb geluk dat wij er nog niet aan bloot zijn gesteld en nemen dus uit voorzorg wel de vaccinatie. 1ste dus vanmiddag gehad en tot nu toe niks aan het handje.
Ik kom gezien mijn leeftijd nog niet in aanmerking voor vaccinatie. Maar ik werk in een UMC en zie hoe zwaar het is op de IC’s. Maar als inkoper kom ik niet in contact met patiënten dus ik zal afwachten tot ik aan de beurt ben. En ik zal geen nee zeggen tegen AZ.
Vanavond bij thuiskomst lag er weer een pakketje uit Россия te wachten
Hierin zaten 2 Elektronica’s, de 54 en de 52, nog wat pushpins en gelijk een 5 tal “stalen” bandjes erbij besteld.
Alles zat leuk ingepakt in een Russische krant
Netjes 2 gebruiksaanwijzingen bij de horloges in het Russisch natuurlijk waar ik geen f*ck van kan lezen
Zie ik nu dus dat de 54 een goudkleurige uitvoering is nooit opgelet natuurlijk. De 52 heeft een wat gebrushde kast lijkt het wel. Nu weet ik niet of dit reissue zijn of oudjes. Ze zien er namelijk nog goed uit voor oudjes
Все часы (даже если они не указаны в описании) новые, имеют гарантию 1 год.
Alle horloges (ook als dit niet in de beschrijving staat aangegeven) zijn nieuw, hebben 1 jaar garantie