Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel V

Zitten we alweer in deel 5 mannen. Gaat snel zeg. Het eerste gedeelte allen maar over vaccinatie :grimacing:
Blijft altijd lastig met inentingen. Ik snap de leden hier ook wel met name Richard vanwege zijn vrouw. Zou ik ook mee wachten op wat anders :+1:

Voor mijn vrouw en mijzelf is de keuze misschien wat makkelijker. Vrouw werkt in de zorg en ikzelf kom natuurlijk ook met mensen in aanraking waar de meeste van jullie liever niet komen :rofl:

Heb geluk dat wij er nog niet aan bloot zijn gesteld en nemen dus uit voorzorg wel de vaccinatie. 1ste dus vanmiddag gehad en tot nu toe niks aan het handje. :grimacing:

5 likes

Hele mooi Poljot @Deno :+1:

2 likes

Ik kom gezien mijn leeftijd nog niet in aanmerking voor vaccinatie. Maar ik werk in een UMC en zie hoe zwaar het is op de IC’s. Maar als inkoper kom ik niet in contact met patiënten dus ik zal afwachten tot ik aan de beurt ben. En ik zal geen nee zeggen tegen AZ.

6 likes

Vanavond bij thuiskomst lag er weer een pakketje uit Россия te wachten :hugs:

Hierin zaten 2 Elektronica’s, de 54 en de 52, nog wat pushpins en gelijk een 5 tal “stalen” bandjes erbij besteld.
Alles zat leuk ingepakt in een Russische krant :joy:

Netjes 2 gebruiksaanwijzingen bij de horloges in het Russisch natuurlijk waar ik geen f*ck van kan lezen :rofl:
Zie ik nu dus dat de 54 een goudkleurige uitvoering is :scream: nooit opgelet natuurlijk. De 52 heeft een wat gebrushde kast lijkt het wel. Nu weet ik niet of dit reissue zijn of oudjes. Ze zien er namelijk nog goed uit voor oudjes :grimacing:

12 likes

Ik ook nog lang niet… Ben van 87… Dus hoop ergens einde zomer een keer aan de beurt te zijn…

3 likes

Dan ben je een jonkie :wink:
Ik ben van 68…

4 likes

Ik heb het gevonden :joy:

Все часы (даже если они не указаны в описании) новые, имеют гарантию 1 год.
Alle horloges (ook als dit niet in de beschrijving staat aangegeven) zijn nieuw, hebben 1 jaar garantie

3 likes

ik ben 1964

4 likes

ik heb u ingedachte met sigaar ouder ,heb ik ook pijp gerookt ik zag u altijd iemand van Texel

3 likes

Ik ben van ‘86 en heb al 2 spuitjes Moderna gehad :slight_smile:

3 likes

Is die avatar niet onze meester of suspense Hitchcock :thinking:

3 likes

Nee Churchill toch :thinking:

3 likes

Deze is ook goud waar het zilver op plekken door komt maar draag hem elke dag :+1:
Dit is wel een oudje , 1985 . via Etsy

3 likes

Huub heeft gewonnen, sorry Anno. :wink:

2 likes

Ik ben gestopt met roken 15 jaar geleden. Churchill spreekt mij aan als historisch figuur. Een icoon wat mij betreft.

5 likes

Ik van 53, :wink:

3 likes

Ouwe :wink:

3 likes

Ik van 00’!

5 likes

Dus of 121 of 21. :grin:

5 likes

Ja je hebt gelijk Huub :scream:

3 likes