Ohhhhh ja!
Nevertheless, fijnste deel van het forum hier IMHO!
Ohhhhh ja!
Nevertheless, fijnste deel van het forum hier IMHO!
Vostok Amphibia 1945-1985, gemaakt voor de laatste “all-out” herdenking inclusief megaparade ter ere van de overwinning op Nazi Duitsland
Zakaz Mo CCCP, dus in opdracht van de staat gemaakt, en met een zeldzame Vostok 2234 handopwinder met hacking functie erin!
Prachtig! je was me net te snel voor bij Bert
Maar met deze twee NA’s kan ik ook niet klagen, thanks @Bert59
zo is dat !
Precies zoals het is. Het mooie aan Russische horloges is dat je als liefhebber kunt laken aan alle facetten van de hobby. Of je verzamelt, goedkoop of duur of je gaat verder door ook daadwerkelijk het gereedschap erbij te gebruiken. Ook daarbij kun je enige risico nemen omdat over het algemeen de uurwerken gewoon betaalbaar zijn. Daarnaast heeft Rusland natuurlijk een fascinerende geschiedenis die je in de horloge industrie terugziet. Kortom, een onuitputtelijke bron aan informatie om je hobby compleet te maken. En daarbij het is natuurlijk een genot om zoveel товарищи om je heen te hebben die altijd bereid zijn hun ongelofelijke kennis te delen.
Ik vind het geslaagd, misschien een andere kleur? Donkergrijs of blauwe ?
Welkom in de club. Ga je heel veel plezier van hebben. Zelf vind ik die mooie lederen band mooier in tegenstelling tot de NATO. Maar dat is natuurlijk heel persoonlijk. Nu niet te veel gaan flipperen hoor!,
Hele mooie Yannick! Draag hem maar veel.
Ga ik doen!
Is het vloeken in de kerk of kan een NATO ook prima?
NATO kan prima, maar wat denk je bij zo iets?
Maar bij jou is de bezel blauw, dus misschien toch zwart of donker blauw?
Kan prima vooral in dat soort kleuren
Mooie NA hoor, lijkt in ieder geval in mooie staat te zijn
Is ook zo een hobby draait niet om het geld, dan zou het ook niet meer leuk zijn.
Ik zou voor een zwartleren gaan, mijn mening maar uiteindelijk moetje een band nemen die je zelf mooi vind. En je eerste indruk is vaak de beste keus.
Na vier uur dragen loopt hij spot on! Alleen werkt de chronograaf functie niet, dus hij mag binnenkort weg voor service
en met een zeldzame Vostok 2234 handopwinder met hacking functie erin!
Dat is een technisch mooie uitbreiding! En extra zeldzaam in een 420 kast! Historisch thema ook. Knap gevonden deze!
Mooie NA, gefeliciteerd!