Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel V

Heeft veel weg van de Spinnaker Bradner :+1:

4 likes

N.A.

14 likes

Mooie Bert!

2 likes

Luch!

11 likes

Ook een NA, maar geen Rus. Wilde hem hier toch even laten zien, omdat we hier alles delen toch😉

Mooi formaat met 35 mm :hugs: En eindelijk wéér een flieger in de collectie.

13 likes

Mooi horloge! Klassiek design dat gaat nooit vervelen!

Of zoals zwart sparende Vlamingen in Sluis voor het grote faillissement ooit zeiden:
“Allez, Fortis, da geeft altìjd n’n goed coupon…”
:laughing:

6 likes

Waarom is er wel een Rolex only categorie maar geen Russians only categorie?

3 likes

Bescheiden als we zijn is dat óók dit topic!

4 likes

Die bescheidenheid siert jullie uiteraard! :+1:t2: :grin:
Eigenlijk zeg je daar ook mee dat het meer ligt aan de Rolex lovers en niet zozeer aan jullie? :wink: :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Dit is ook maar een klein groepje liefhebbers , misschien is daarom de sfeer zo goed .

6 likes

Dat zeg je inderdaad, de sfeer is hier ook echt goed… Als je af en toe leest hoe ze “daar” met elkaar omgaan…

5 likes

Het meest gezellige topic hier!

8 likes

Ja , hier kan je een horloge met aanschafwaarde van 50 tot 100 euro gewoon showen het gaat er niet om wie de dikste portemonnee heeft . Hier zeikt men ook iemands horloge niet af . En men helpt elkaar .

13 likes

Ik denk dat er ‘daar’ sommigen zijn met een minder dikke portemonnee dan hier. Alleen doen ze daar alsof

6 likes

Goed samengevat Bert.
Hier zitten ‘echte’ horloge liefhebbers. En dat gaat in principe niet over geld. (Er zijn bijvoorbeeld ook zeldzame Russen die duurder zijn dan een doorsnee vintage Omega). En ook niet over kijk mij eens de bink uithangen. Bij andere vintage sites gaat het meestal ook wel wat vriendelijker. Maar hier voel me echt thuis. En gaat al jaren zo. Echt uniek!

10 likes

Uiteindelijk gaat het mij ook meer om mensen te hebben waarmee ik mijn hobby kan delen, wat van de kennis vergaren en uiteraard plezier hebben. Tuurlijk zou ik ook graag een duurdere horloge willen (Omega) maar niet om tegen iemand te kunnen zeggen dat ik een betere/mooiere/duurdere heb… Uiteindelijk koop je hem toch voor jezelf…

7 likes

Ik, maar er zit niks in :rofl: :rofl:

4 likes

De nieuwe aanwinst is er! Dankjewel @Bert59 :grin:
Hij is prachtig en draagt echt super goed :+1:t3:

22 likes

Mooi hoor ! Veel plezier met je nieuwe aanwinst ! :ok_hand:

4 likes

Mooi

3 likes