Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel V

Hey @BG1 ik had je gisteren een PB gestuurd maar volgens mij komt hij niet aan… Ik denk dat ik iets fout doe… :joy:

2 likes

Goedemorgen vrienden, mijn liefde voor Rusland gaat nog iets verder dan horloges, land en taal. Wij hebben onszelf dit weekend een volledig Russisch uitje gegund. Wat een feest om in dit (gehuurde) spartaans stukje Russisch folklore te rijden, slapen en te leven. En ja, waarom dan nog de tijd meenemen zou je zeggen. Was het maar zo dat dit leven voor eeuwig zou kunnen zijn.

28 likes

Mooi ruig ding Dirk! Leuk. En ook een beetje toeren er mee zeker? Gelukkig breekt de zon door vandaag. Veel plezier!

4 likes

Een vintage vandaag.

14 likes

Mooie een Nash :wink:

3 likes

Supergaaf Dirk. Lekker avontuurlijk erop uit :+1:

2 likes

De Okeah vandaag🤗

15 likes

Moet alleen nog een ander bandje op ;). Voor de metalen geen fat springbars dus even kijken. Nieuw leren bandje is onderweg :ok_hand:t5::grin:

2 likes

Heren, graag zou ik jullie advies/mening willen weten over onderstaande :point_down:… Deze staat te koop voor 90 dollar… Is dat redelijk? Of hebben jullie een anders adres? Wil er best meer voor betalen als hij uiteraard in een betere staat is…

9 likes

Beetje jammer van de beschadigde opdruk op dat schijfje. Dat is nu net het aparte. Ik zou persoonlijk verder zoeken. Los van of 90 dollar ok is.

Is wel een bijzonder leuk horloge om naar te zoeken. Succes!

4 likes

Poljot 2209 ter ere van het 40 jarig jubileum van de polaire luchtvaart. Uitgegeven op basis van een order van ‘Министерство гражданской авиации’ (Ministerie van Civiele Luchtvaart) op 30 juni 1969 (Ministerie van Civiele Luchtvaart).

14 likes

Ge-wel-dig!! :heart_eyes:
Zou ik mogen vragen waar je hem gehuurd hebt(mag ook via pm)

5 likes

Zat net te googelen, Bukhanka huren kan bij verschillende adressen. Best wel populair zou je zeggen. Maar het is wel handig om de ervaring van Dirk even af te wachten. :grin:

7 likes

Pak er mooi nog een dagje bij.

14 likes

Mooie horloges ,vooral de groen gouden Poljot.

3 likes

Mooi voertuig. Dirk, ik ben wel wat laat en geniet er van . :+1:

3 likes

Dit soort horloge blijft mijn fascineren ,maar helaas nog geen mooie kunnen vinden mijn probleem is vaak je koopt op afstand van een onbekend iemand in de knoek je kan het niet voelen en ruiken. En vaak behoorlijke prijzen .

2 likes

Ik vind deze best wel oké voor $90, maar komt-ie ook uit Amerika? Dan komen er nog importkosten bij en dan wordt het nog nog een dure :thinking:

4 likes

Daar komen invoerrechten boven op je mag tot 25,00 € vrij in voeren inclusief verzenkosten uit de USA. wat ik wel eens vraag aan de verkoper meld het als gift of maak er een bedrag van onder de 25,00 €

2 likes

Komt uit Wit Rusland. Ze houden vaak de dollar aan als valuta… Vraag me niet waarom. Ja, ik vraag altijd om een bedrag onder de 20 euro te vermelden op het pakketje.

5 likes