Hij zei dat hij er.bijna doorheen is.
Dit type heeft ie niet meer dat was er maar 1.
Ik vraag het even na voor je vage kennis
Haha Dankje, stuur anders maar Pb. Dan geef ik het wel weer door😂
Hee hallo! Ik heb ook zo’n vage kennis
Mag ik ook een PB?
Organische kunst!
Prachtig! Ik heb net een andere Slava besteld, maar als het kan zou ik ook meer willen weten voor een vriend
Het lijkt wel of het steeds meer groeit(?).
Nee, het is nog steeds even veel als vorige keer. Er zit een gesealde laag overheen (van haarlak ik had even niets anders) dus ik denk niet dat er echt zuurstof bij komt waardoor het kan uitbreiden.
je hebt je vak mis gelopen, je ken kunstenaar worden
Haha. Misschien als al het andere mislukt
Ik heb ooit zo’n horloge gehad ,dat ding bleef licht geven ook al lag het een jaar in het donker en toen besloten om het weg te doen wie weet hoe veel millisievert het afgeeft .
Dat bandje waar ken je die verkrijgen?
Ik heb er een bij de Hema gehaald. Tenminste leek er sterk op. Zo’n nostalgisch nylon bandje. Kost bijna niks en oersterk.
Moest op het oude horloge van mijn vader. Herinnering, hij had die bandjes ook altijd, maar na 40 jaar bij de koeien zat er net iets te veel DNA aan!
Nu dat je het zegt idd de HEMA daar kocht ik ze als 10 jarige jongen
Ja die heeft iedere horlogeboer wel denk ik. Of even googelen op: Perlon horlogeband.
Ze zijn gruwelijk ouderwets maar dragen lekker en ik vind ze mooi bij deze vintage klokjes
jan schreef Hema en dat klopt ook ze kwamen mijn zo bekend voor vandaar de vraag. Het bandje is eigenlijk een jeugd herinnering.
Дорогие товарищи,
Vandaag belangrijke feestdag, bakkie chips met Vodka staat al op tafel en de hele dag parade kijken op Россия24.
Дорогой Дирк,
O ja, de dag van de overwinning!
Veel plezier!
(Misschien laat de NOS nog wat zien vanavond.)