Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel V

Hij zei dat hij er.bijna doorheen is.
Dit type heeft ie niet meer dat was er maar 1.
Ik vraag het even na voor je vage kennis :wink:

5 likes

Haha Dankje, stuur anders maar Pb. Dan geef ik het wel weer door😂

5 likes

Hee hallo! Ik heb ook zo’n vage kennis :sweat_smile: :joy:
Mag ik ook een PB?

5 likes

12 likes

Organische kunst! :+1::grin:

3 likes

Prachtig! Ik heb net een andere Slava besteld, maar als het kan zou ik ook meer willen weten voor een vriend :slight_smile:

3 likes

Deze is onderweg vanuit Oekraine, meestal is post vanuit daar een stuk sneller dan uit Rusland.

11 likes

Het lijkt wel of het steeds meer groeit(?).

3 likes

Nee, het is nog steeds even veel als vorige keer. Er zit een gesealde laag overheen (van haarlak :rofl: ik had even niets anders) dus ik denk niet dat er echt zuurstof bij komt waardoor het kan uitbreiden.

6 likes

je hebt je vak mis gelopen, je ken kunstenaar worden

4 likes

Haha. Misschien als al het andere mislukt :laughing:

2 likes

Ik heb ooit zo’n horloge gehad ,dat ding bleef licht geven ook al lag het een jaar in het donker en toen besloten om het weg te doen wie weet hoe veel millisievert het afgeeft .

5 likes

Dat bandje waar ken je die verkrijgen?

2 likes

Ik heb er een bij de Hema gehaald. Tenminste leek er sterk op. Zo’n nostalgisch nylon bandje. Kost bijna niks en oersterk.

Moest op het oude horloge van mijn vader. Herinnering, hij had die bandjes ook altijd, maar na 40 jaar bij de koeien zat er net iets te veel DNA aan! :joy:

5 likes

Nu dat je het zegt idd de HEMA daar kocht ik ze als 10 jarige jongen

3 likes

Ja die heeft iedere horlogeboer wel denk ik. Of even googelen op: Perlon horlogeband.
Ze zijn gruwelijk ouderwets maar dragen lekker en ik vind ze mooi bij deze vintage klokjes :wink:

4 likes

jan schreef Hema en dat klopt ook ze kwamen mijn zo bekend voor vandaar de vraag. Het bandje is eigenlijk een jeugd herinnering.

4 likes

Дорогие товарищи,

Vandaag belangrijke feestdag, bakkie chips met Vodka staat al op tafel en de hele dag parade kijken op Россия24.

10 likes

Дорогой Дирк,

O ja, de dag van de overwinning!

Veel plezier!

(Misschien laat de NOS nog wat zien vanavond.)

3 likes

Buran Mig 29 .
Horloge heb ik sinds begin dit jaar
Het uurwerk is in uitmuntende staat ! Wat een fijn horloge :ok_hand:

Met orgineel bandje .

16 likes