Ik heb serieus dit illustere drietal even uit de kist gehaald en nog eens goed gekeken. Met de gedachte, zal ik er een verkopen aan Anno??
…Maar helaas, kan ze niet uit elkaar halen. En echt goedkoop kan ook al niet. Mooie horloges, en allemaal geserviced.
Dus maar even verder kijken Anno.
(Bijzonder detail, ik let nooit op de datum, maar ze stonden respectievelijk op 11, 12 en 13! ) Ze wilden mij iets vertellen denk ik. )
Maar deze lekker bij elkaar houden hoor. Ik zoek echt ff een afgeragde versie
Vroeg mij alleen af of ik ook gewoon de wijzers van een 2416B Automaat ook op een handwinder zetten en zo ja, welke handwinder komt daarvoor in aanmerking? Moet wel met datum zijn.
Deze volgens mij Anno. En las ergens in de reviews dat iemand ook naar de wijzers vroeg, en dat kon. Hand winder draagt wél prettig en minder hoog. Als je dan ook een platter deksel monteert.
Je hebt hem geopend en daar zit ook een 2416b in? Dan zal dat toch wel?
Maar ik heb niet zo snel kunnen vinden wanneer de productie van 2416b precies begon. Horloge zelf komt nog uit the good old cccp.
Ik zie dat de cccp Amphibia 21 jewels heeft en de nieuwere hebben 31. Of daarmee ook de passing van het caliber anders werd? Weet vast wel iemand. Vouwfietser vragen?
En als je de nieuwe 2416b besteld, dit zijn de mooier gemaakte calibers. Er is er ook een met andere kleur rotor en nog een met gele schroeven. Je kunt dan ook overwegen een doorzichtdeksel er bij te nemen. Best geinig. Momenteel uitverkocht helaas.