Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel V

De nieuwe aanwinst, goede reacties op gehad. zoals vragen waar komt dat horloge vandaan.

14 likes

Deze is gister terug van garantie ,mocht even terug naar haar land van afkomst .

9 likes

Ik doe mee met overwinningsdag!
En wel met deze sfeervolle Zim, ter ere van 40 jaar victorie :muscle:t2:

12 likes

Hier denk ik nog even over na…
Een dictator met een groot hart?!
Een menselijke onderdrukker?!
Wat zou hier bedoeld zijn?
:thinking:

3 likes

Leuk zo’n strijd om een 3133 :laughing:
En, wie is de winnaar?

5 likes

Bert! :grin::+1:

5 likes

Veel van die mensen beginnen met goede intenties, maar worden ingepakt door de macht?

2 likes

In dit geval was de man bij zijn geboorte al krankzinnig en werden we er voor zijn aantreden al voor gewaarschuwd. Maar ja, dat gold ook voor die andere waarvan we vandaag de overwinning van hebben mogen vieren. De mensheid heeft veel ge-offerd om tot inzicht te komen. Daarom is de afgelopen week ook zo belangrijk geweest om het voor onze kinderen beter te doen.

5 likes

Inderdaad en belangrijk is ook om als volk niet achter de verkeerde leiders aan te lopen.
Een democratie help ons wel daarbij, mogen we wel beseffen zo af en toe.

3 likes

Maar het is een horloge forum hier. Dus…
Een fraaie luchtmacht Sturmanskie. Erg op gesteld!

13 likes

Gisteren deze van mijn broer cadeau gekregen, een Russische handopwinder.!

Datum schijnt geen snelverzet te hebben, dat wordt heel wat rondjes draaien.

11 likes

Vostok Europe Energia - uurwerk 2441

13 likes

Bijzonder in ieder geval! Is dat een reken liniaal die bezel?

3 likes

Mooi zeg :ok_hand:

3 likes

weet jij, of iemand anders meer van dit model? zoals referentie, specs etc.

1 like

Heb normaal niet zoveel met vostok-europe maar deze is wel lekker gek :ok_hand: :crazy_face:

2 likes

Mooi horloge gescoord @Bert59 Bert👍

Ik moest even overslaan. Gisteren net overal nieuw HR glas gezet. Kon ik een paar mooie horloges voor kopen😂

3 likes

11 likes

Logaritmische schaal verdeling. Ik zal binnenkort het horloge in een apart topic verder toelichten. Zit een mooie Russische geschiedenis achter + wat mooie foto’s :wink:

2 likes

door de 12 draaien en terug door de 8 en weer naar 12 enz tot de juiste datum bereikt is .

3 likes