Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel V

Horloge is gemaakt en besteld speciaal voor de Italiaanse marine , vandaar dat de kleur blauw met goud gebruikt is voor de dial , de kleuren van de Italiaanse marine .

6 likes

Zit je nu op het dak Richard? :thinking:

4 likes

Nee uit het dakraam ,voor beter licht anders heb je weer die gekke flits, als je bij ons boven bent zit je al onder de dakpannen laag bouw.

3 likes

Ha ha ik dacht, je weet nooit, maar dan is goed. :wink: Leuk horloge voor erbij. :+1:

3 likes

nee capriolen doe ik niet meer op mijn leeftijd en zeker niet voor een foto, het is op zich een leuk horloge limited edition ,ik weet geen eens meer waar gekocht.

3 likes

Ja, groot is deze wel :open_mouth:
Hij doet zijn naam alle eer aan.

Ja, ook mijn favoriet! Zelfs voor een marine horloge :wink:

3 likes

Iedereen een goede Boctok vrijdag toegewenst. Gaan we nog leuke dingen doen vandaag? Meeste plakken natuurlijk een vrije dag na de Hemelvaart. Wij gaan er maar weer een leuk werkdagje van maken. Nog 8uur en dan is het weekend.

14 likes

Ook namens mij een fijne Vostok Vrijdag! Ik ga heel leuke dingen doen Dirk. Namelijk klussen aan de caravan die weer voor de deur staat. Altijd leuk, en zeker met de bijpassende weekend borrel vanmiddag! :+1:

18 likes

Die “groene” plaat is mooi Jan👍

17 likes

Dank je Anno! Die van jou wat meer blauwe ook. Ik verbeeld me dat de opdruk op deze generatie wijzerplaten wat fijner en strakker is dan op de nieuwere scuba’s. Een plezier om naar te kijken!

2 likes

Nog steeds deze om , fijne Vostok vrijdag heren .

16 likes

Ik doe mee.

20 likes

Lekker alweer afgewerkt.
De rest van de dag weer Vostok vrijdag.

15 likes

iedereen een hele fijne Vostok Vrijdag gewenst :grin:

18 likes

NA :slightly_smiling_face:

21 likes

Fijne Vostok-vrijdag!

16 likes

Agat Zlatoust met Vostok inside. :fist: :sunglasses:

19 likes

Mooi Bert :+1:

3 likes

Gaaf Bert! Leuk ook dat je er een stalen en lederen band bij hebt, altijd leuk voor de afwisseling :slight_smile:

2 likes

13 likes