Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel V

13 likes

Elektronica :wink:

13 likes

Op zich zijn het geen onaardige bandjes.

4 likes

Nee toch? Geinige bling bling in de zon. Ik stel ze ook altijd netjes af in lengte en op de sluiting. Dan zit hij gewoon comfortabel en sluit soepel.

5 likes

Zie je wel! Wordt gewaardeerd hier hier! :grin:

En het is een mooie Raketa!

3 likes

Mooi horloge :ok_hand:

3 likes

Staat mooi met dat bandje ! :ok_hand:

2 likes

staat mooi met dat bandje!
vanwaar komt het bandje?

2 likes

Mijn Komandirskie by night!

9 likes

Hier komt het bandje vandaan inclusief de horloges :+1:

Als je hier wat besteld, dan is het handig om dat even via mail een bevestiging te vragen

http://technochas.ru/

4 likes

Oh. Het leek alsof het after market was.
De site kende ik al, maar het bandje zag ik daar precies niet.
Bedankt! :+1:

3 likes

Deze heb ik in het weekend ook nog genomen!

10 likes

Oooohhh jongens, denk dat ik ook moet gaan investeren in een elektronica. Vanavond mijn wekelijkse trainingsavondje gehad met mijn komandirski om. Heerlijk een uurtje in de slag kooi gestaan tegenover de pitching machine. Nu kunnen Boctok’s prima onder water, filmpjes gezien dat er een auto overheen rijdt, maar kan jullie vermelden dat een Boctok aan de pols niet tegen de klappen van een honkbalknuppel kan. Denk dat een LCD-tje het beter uithoudt. Ach, heb ik weer wat te doen.

7 likes

Hier heb je voor een paar centen leuke lcd’s Dirk. Heb hier laatst een paar aangeschaft en wat bandjes. Geinig voor erbij en voor de nostalgie :wink:

En dit is die rvs re-issue die ik van Bas mocht overnemen.

12 likes

Zijn ook beste tikken denk ik. Motorrijden hield hij prima vol, maar dat zijn meer hoog frequente fijnere trillingen. En zo’n moderne twin met balansas trilt niet zo hard. Toch zou ik nu ook een Electronica om doen op een motor.

4 likes

Mijn zoon wilt een elektronica . Als ik 2000 roebel omreken via tooltje naar euro is dat 21,80 klopt dit ?

2 likes

Klopt Bert. En wat verzendkosten denk ik? Ook zo’n 15 a 20 in mijn herinnering? Ik zou er gelijk 2 bestellen dan. :thinking::+1:

Herstel, eerder 6 euro verzenden.

2 likes

Bedankt voor je reactie Jan . :+1:

2 likes

Graag gedaan Bert, ik heb de verzendkosten te duur geschat. Even bij Meranom gekeken. Daar was het 6 euro. De oude rekening van Electronica’s moet ik daneerst terug zoeken. Maar is niet erg prijzig allemaal. Leuk bandje erbij misschien?

3 likes

In dat geval zou ik er 2 voor me zoon nemen met 2 bandjes en 2 voor me zelf :sweat_smile:

5 likes