Heeft er iemand toevallig nog een zelfde kast als deze Desert shield liggen waar hij niks mee doet? Ik zoek er nog eentje. Laat maar weten
Goede morgen Bert! Ik zie dat je al lekker bezig bent in je nieuwe voortuin!
Maar zonder gein, went het al een beetje je nieuwe huis?
Ja meteen ! Gisteren verf en latex gehaald , even alles opknappen ! Ik hoop dat de tuinman snel komt dan kan ik daar ook mee aan de slag . Nieuwe wasmachine is ook gebracht .
Ik gebruik nog steeds me telefoon als hotspot voor internet , vanochtend kwam KPN maar deze monteur kon het niet oplossen , dinsdagmiddag andere monteur er zit waarschijnlijk een breuk in de kabel . Tmobile heeft een gratis onbeperkt voucher gegeven zodat ik toch internet heb via me telefoon naar me laptop . Ik was gisteren even in me oude huis … blij dat ik er weg ben ! Zondag nog even grof vuil de straat op en dan sleutels in de brievenbus van de woningbouwvereniging . Ik was met openbaar vervoer gegaan en was binnen 30 min op A,dam C.S.dit gaat zo snel dat ik heb besloten geen auto te nemen . 10 minuten lopen naar het oude centrum maar ook het strand , winkels en de haven is op loop afstand .
Zit perfect hier !
Plattegrond Monnickendam - Kaart Monnickendam (stadindex.nl)
Ik woon in Swaensborch , aanleunwoning
Man man! Je bent echt druk he! Maar leuk om te horen Bert. Geeft nieuwe energie denk Ik. Alle instanties werken goed mee.
En…geen auto is hoeveel Vostok’s?
Het wordt voor Nederlandse begrippen ‘tropisch’ warm dit weekend!
Dus de Scuba Dude op een Tropic om de pols
“Bandje is duurder dat het klokje!”, zei de verkoper op de Rikketik destijds waar ik het horloge gekocht had.
Prettig weekend!
Groetjes, Tom.
Flieger Friday met een originele Shturmanskie uit 1953.
Hèt horloge dat sovjet luchtmachtpiloten na het afronden van hun opleiding kregen en met Joeri Gagarin mee de ruimte in ging!
Mooi exemplaar broer
Welk nummer is dat? Ik heb geloof ik nog een model 100 kast liggen.
Vostok-vrijdag was ik niet vergeten, maar wel om het te vieren wat het hoort…
Daarom alsnog en niet minder gemeend: fijne Vostok-vrijdag gewenst voor u allen!
Ook een mooie zit zelf ook nog aan een groene te denken.
Boctok Friday, en wat voor een Friday. Wat een heerlijk weer en wat heeft dat lang geduurd voordat ons dat werd gegund. Het ziet er naar uit dat dit weer nog even aanhoudt. Vanmorgen vroeg uit de veren en er was met deze vooruitzichten ook maar één vervoermiddel wat hiervoor in aanmerking kwam. Geniet van het weekend jongens.