Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel V

Ook goede morgen iedereen!

Ik doe mee Bert. Net zo klassiek als een bleu jeans! :+1:

16 likes

Leuke onbekende voor mij! :+1:
Маяк betekend vuurtoren leer ik zojuist. :thinking: interessant!

3 likes

Mijn favoriete Rus

16 likes

Mooi ding hoor, erg apart 50ies??

2 likes

Hoe wordt je vakantie nog beter naast het top weer van afgelopen dagen: een berichtje dat je (eerste) Vostok Amphibian bij thuiskomst op je ligt te wachten. :partying_face:

7 likes

Vandaag mee aan het deskdiven

15 likes

Vostok Friday!

15 likes

Jaaa vrolijke Vostok Vrijdag allemaal! :smiley:

15 likes

Zeker, zeker, goedemorgen allemaal! (foto wel van gisterenavond :grin:

16 likes

Vostok vrijdag :slightly_smiling_face:

15 likes

Vostok friday again!

Strak grijsbruin verkleurde scuba.

16 likes

Goedemorgen. Heb ik het mezelf met de aanschaf van de blauwe wel weer extra moeilijk gemaakt. Met welke vier ik nou Vostok vrijdag?

15 likes

Gekozen voor de ambhibia. Inmiddels wél op tijd gezet.

13 likes

Datum nog even Eddie! :wink:

3 likes

Geen Vostok hier. Wel een Rus op vrijdag

14 likes

Zit er al een paar maanden over te denken om deze ook te kopen. Twijfel alleen over de maat, ben op zoek naar een kleiner duikhorloge, oogt deze groter of kleiner dan die is?

3 likes

Hij draagt iets kleiner,

2 likes

top haha dan ben ik over! zodra hij weer beschikbaar is maar bestellen.

2 likes

Fijne vostok friday :wink:

11 likes

Sommigen van jullie zullen wel denken dat die Anno niet goed bij zijn Koppie is door al zijn horloges te verkopen :grimacing:

Ik weet van mijzelf dat ik meer een drager ben, dan een verzamelaar. Horloges wil ik dragen en met een volle box lijkt het wel leuk, maar ik blijf het zonde vinden als er iets ongedragen blijft. Het is en blijft een gebruiksartikel (voor mij althans).

Er zullen een paar favoriete Russen blijven, maar heb dat lekker gemixed met een paar andere horloges die ik mooi vindt. Probeer onder de 10 te blijven, maar dat zal lastig worden denk ik :grimacing:

Mijn collectie voor nu. De Fortis Flieger en de blauwe Sthurmanskie staan nog in het blauw. Daar zal ongetwijfeld nog wel iets anders voor terug komen. :wink:

13 likes