Ook goede morgen iedereen!
Ik doe mee Bert. Net zo klassiek als een bleu jeans!
Leuke onbekende voor mij!
Маяк betekend vuurtoren leer ik zojuist. interessant!
Mooi ding hoor, erg apart 50ies??
Hoe wordt je vakantie nog beter naast het top weer van afgelopen dagen: een berichtje dat je (eerste) Vostok Amphibian bij thuiskomst op je ligt te wachten.
Goedemorgen. Heb ik het mezelf met de aanschaf van de blauwe wel weer extra moeilijk gemaakt. Met welke vier ik nou Vostok vrijdag?
Datum nog even Eddie!
Zit er al een paar maanden over te denken om deze ook te kopen. Twijfel alleen over de maat, ben op zoek naar een kleiner duikhorloge, oogt deze groter of kleiner dan die is?
Hij draagt iets kleiner,
top haha dan ben ik over! zodra hij weer beschikbaar is maar bestellen.
Sommigen van jullie zullen wel denken dat die Anno niet goed bij zijn Koppie is door al zijn horloges te verkopen
Ik weet van mijzelf dat ik meer een drager ben, dan een verzamelaar. Horloges wil ik dragen en met een volle box lijkt het wel leuk, maar ik blijf het zonde vinden als er iets ongedragen blijft. Het is en blijft een gebruiksartikel (voor mij althans).
Er zullen een paar favoriete Russen blijven, maar heb dat lekker gemixed met een paar andere horloges die ik mooi vindt. Probeer onder de 10 te blijven, maar dat zal lastig worden denk ik
Mijn collectie voor nu. De Fortis Flieger en de blauwe Sthurmanskie staan nog in het blauw. Daar zal ongetwijfeld nog wel iets anders voor terug komen.