Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel V

Mango Movado out, Wodka Mango in :upside_down_face:

20 likes

Mooi zonnig dagje gehad met deze als compagnon :grinning:

14 likes

Kijk dat is nu grappig. Likes krijgen voor een horloge van een ander. Voor jou @Omega_73 :grin:

4 likes

Die krijg je erbij en verdiend Hans! :grin:

Jij scoort wel al een like meer met dit horloge dan ik zelf. :thinking:

Wil jij niet al mijn horloges posten zo nu en dan? :rofl:

Hans geeft al wat prijs dus kan ik het wel zeggen, hij heeft een technisch probleem voor mij opgelost met de chronograaf van dit horloge. En ik kon hem wat onderdelen leveren. Zo is iedereen weer blij!
Ik zeker! :+1:
Chronografen kunnen verrekte gevoelig zijn.

7 likes

Mogguh heren , vandaag 627 titanium Vostok tank :slightly_smiling_face:

16 likes

Goedemorgen.

19 likes

Goedemorgen allen,

Tuurlijk weet ik dat deze hier niet thuishoort, maar ik wil hem toch even laten zien omdat ik er zo blij mee ben! Eerlijk gezegd kan ik niet verklaren waarom, want echt mooi van styling vind ik dit soort duikers normaal niet. Hij is nogal butch voor mijn doen, hoewel dit nog heel beschaafd is in het duiker-gamma :sweat_smile:
En bovendien is het geen Rus, dus hoe zit dat?!
Maar ik vind hem gewoon gaaf en soms heb je dat kennelijk! :star_struck:

En ach, Vladivostok-Japan is ongeveer Holwerd-Ameland, toch?! :stuck_out_tongue_winking_eye:

10 likes

Ik reken het je niet aan Huub. We zijn toch allereerst ‘horloge’ liefhebbers? Kijk naar mijn avatar. :grin:

3 likes

Tja dat gaat soms zo Huub. Citizen is altijd goed. Zoals Jan zegt:

We zijn allemaal horloge liefhebbers en kopen wat wij mooi vinden :+1:

Heb momenteel een Seiko hommage onderweg. Zullen velen niet blij mee zijn, maar ik vindt hem mooi en daar gaat het om.

14 likes

21 likes

Is ook gewoon 'n goed model. Vind de full lume versies gaaf maar kan nog niet voldoende bestaansrecht verzinnen om er daadwerkelijk één te kopen :slight_smile:

4 likes

Eindelijk weer zon!

14 likes

Ik vind hem vet! Hommage of niet… Uiteindelijk gaat het om wat je zelf mooi vindt, toch!?

2 likes

M’n eerste Rus :ok_hand:t2:

22 likes

Omdat het gewoon een super horloge is!!

10 likes

Wij wachten in spanning af op het bericht “Mijn tweede Rus”. :slight_smile:

7 likes

Ik heb de poljot klaargelegd voor morgenochtend! Dan bewaar ik de Vostok voor de mooiste werkdag van de week! :+1:t2: :grin:

19 likes

Nog steeds een erg lekker ding… deze.

17 likes

Mogguh heren :slightly_smiling_face:
Vostok 420 Scuba dude .

16 likes

Goedemorgen,
Vandaag de Mayak:

16 likes