Mooi!
Dan wil ik hem ook hebben😅
Wat moet hij gemiddeld kosten €?
Want zie hem van 250$ tot €80…
Ik keek ff snel bij soviet.market, heb ik onlangs een Vostok gekocht, maar daar is hij niet meer verkrijgbaar. Stond voor ca 85. Bij Meranom idem, maar ca 100e. Misschien door verkrijgbaarheid wat in prijs gestegen?
Dat deze voor €85 te koop zijn geweest lijkt me sterk, volgens mij is het een SE die vrijwel continu uitverkocht is met een prijs van ongeveer $140 zo uit mijn hoofd.
Beats me, ik noem enkel wat ik zag. Kan me voorstellen dat deze duurder is dan de gemiddelde, als limited en GMT (toch??)
Zomer stemming in de tuin. Wat een fijne Sturmanskie is dit toch. Super strak schakelende chrono. En heel mooi de tijd houden.
Mooie zeldzame Rotor Bert!
Als je je inschrijft krijg je een mail wanneer hij beschikbaar is
Hoi “jonge god” je bedoeld bij Meranom zeker?
Hehehe. Nee op komandirski! Ik heb me daar ingeschreven en heb al wat mails dat hij beschikbaar is.
Je mag wel dag oude man zeggen hoor. Kan ik wel hebben.
Wat een geflirt jongens, zeker het zonnetje
Ga vanavond varen naar een heel mooi Scandinavisch land. Wel een dilemma welke Rus mee mag. Ze willen eigenlijk allemaal mee maar dat kan natuurlijk niet. Er is er maar één negatief getest gisteren en dat is deze. Mijn sniper is de gelukkige.
Heb slecht bereik daar dus ben niet regelmatig in de ether.
Bloemetjes buiten zetten!
T wordt wel 's tijd voor een scheerbeurt Dirk…
Net terug van een beurtje door onze Vouwfietser. Loopt nu op + 3 sec per dag. Kan er weer 35 jaar tegenaan tot de volgende beurt

Dank Andre, erg blij mee
Mooie Hans!
De rode wijzers zijn erg fris! Mooi contrast!