M’n 2e keuze voor de lopende fotowedstrijd past hier prima
Ben overigens voor de blank stalen insert gegaan, lijkt mij het leukst met 'n wat fellere band waar 'ie toch op moet gaan komen.
M’n 2e keuze voor de lopende fotowedstrijd past hier prima
Ben overigens voor de blank stalen insert gegaan, lijkt mij het leukst met 'n wat fellere band waar 'ie toch op moet gaan komen.
Deze kast wordt niet zo vaak gekocht volgens mij. Ook wel eens leuk! Draagt hij ook prettig?
Ik heb specifiek deze gezocht en gekocht. Ik wilde sowieso 'n 22mm band, die gebruik ik oa op m’n SKX. Daarbij vind ik de crown guards een mooie feature.
Hij draagt wat lompig vind ik: gewicht is prima, maar de kast is vrijwel vlak tussen de lugs ; daardoor ligt 'ie met de caseback op de pols en hangen de lugs eigenlijk vrij. Daarom wil ik 'm ook op een normale band gaan dragen en niet op een nato. Staat leuk maar voegt nog meer dikte toe. In vergelijking: de SKX heeft dezelfde lug to lug maat, maar de lugs lopen naar beneden af waardoor ie mooier valt.
Was positief verrast door de afwerking. Voor die 60e krijg je prima spul. Alleen vond ik dus die originele bezel niet fantastisch qua stijl. En de kroon is erg basic, wellicht ook vervangen door wat knappers. Daarnaast overweeg ik de bovenzijde van de kast te brushen, maar ik kijk het voorlopig ff aan.
Nu nog een knappe heldere blauwe band erop zoeken…
Ja daar had ik twijfel over. Maar inderdaad, voor het geld zijn het fijne horloges.
Citaat Hij draagt wat lompig vind ik: gewicht is prima, maar de kast is vrijwel vlak
Dan nemen we deze mir maar als tegenpool, geweldig superlicht horloge
Zoiets heb ik niet. Nog niet? Vind het nog niet zo bij mij passen. Desondanks is het idee van een meer stijlvol (ik ga het niet dressy noemen) horloge, met een beetje leeftijd, toch aantrekkelijk. Ik geef het nog wel wat tijd
Moet ook bij je passen. Hoeft niet eens met je eigen leeftijd te maken te hebben.
Precies, zoals de meerderheid heeft besloten.
Mooie exemplaar hoor.
Wat je zegt komt inderdaad overeen met mijn ervaring.
Ligt een beetje plat op de pols.
Heb er nog een liggen maar heb er nog geen uitvoeringsplan voor.
Goed om wat mooie voorbeelden te zien (zoals jou uitvoering), geeft weer inspiratie.
Hi David, tis gewoon een mooi ding hoor vondt ik. Het bruggetje was wat luchtiger bedoel. Niet als kritiek op jouw mooi klokje.
Oh zo vatte ik ook helemaal niet op hoor!
Hij is binnen! Erg blij mee, hopelijk de nieuwe band ook snel binnen (donkerbruin leder) en dan lekker vaak om de pols
Zwarte leren band?
Leuke Raketa! Met cyrillische steden namen.
Kan ik ook nog is proberen.