Onlangs is onderstaande Vympel uit de Oekraïne gearriveerd, maar ik kan het model helemaal niet plaatsen.
Ik gebruik altijd deze website om de modellen te zoeken, maar deze kan ik niet vinden.
Is het een fantasie-model? En wat houdt dat C.V.Chrono aan de onderzijde in?
Deze is te koop bij Meranom, referentie 710405. Op de site wijkt de kleur erg af van de realiteit. In het eggie is hij veel donkerder. Moest er daardoor wel aan wennen maar vind het wel een erg mooie kleur en draag hem vaak.
Nou dat het uit een goed jaar komt
Is er een juweeltje van de pallet fork af? Want dan loopt het net zo snel af als dat je het opwindt. Slava toch? Army stopwatch lees je hier en daar. Voor sporten enzo
Hebben jullie dat ook wel eens?
Ben bezig met het opbouwen van een 2416b. Deze liep niet toen ik hem ontving. Oorzaak was simpel, palletfork defect. Caliber geheel gedemonteerd, schoongemaakt en ben nu aan het opbouwen. Maar krijg de balans niet goed. Overigens, wat mij al opviel was dat onder de balansbrug twee latoenkoper correcties lagen, dat was in mij ogen al verdacht want dat zie je niet zo vaak. Pivots zijn recht, en balans eveneens. Rubins uitgenomen, gereinigd en netje voorzien van olie. Toch niet willen lopen. Denk zelf dat het een утро понедельника (maandagochtend) productie van de balansbrug is. Wel lastig te controleren, balans zelf is vrij eenvoudig maar de brug weet ik niet zo direct. Dit laatste hield mij de hele avond bezig zonder resultaat. Ga vandaag maar eens op zoek naar een andere balansset. Nogmaals horlogemakers onder ons, ervaring? Tips?
Энтузиасты Востока всех стран объединяют вас.