Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel V

Goedemiddag,

Onlangs is onderstaande Vympel uit de Oekraïne gearriveerd, maar ik kan het model helemaal niet plaatsen.
Ik gebruik altijd deze website om de modellen te zoeken, maar deze kan ik niet vinden.
Is het een fantasie-model? En wat houdt dat C.V.Chrono aan de onderzijde in?

Er zat overigens ook nog een origineel bandje bij, dat helaas niet in te korten is:

Alvast bedankt voor de reacties.

7 likes

Deze is te koop bij Meranom, referentie 710405. Op de site wijkt de kleur erg af van de realiteit. In het eggie is hij veel donkerder. Moest er daardoor wel aan wennen maar vind het wel een erg mooie kleur en draag hem vaak.

2 likes

Thnx, ik zal is een kijkje nemen.

1 like

Vostok!
Voor al uw klusweekenden! :muscle:t2:

9 likes

Nou dat het uit een goed jaar komt :grin:
Is er een juweeltje van de pallet fork af? Want dan loopt het net zo snel af als dat je het opwindt. Slava toch? Army stopwatch lees je hier en daar. Voor sporten enzo

2 likes

Hebben jullie dat ook wel eens?
Ben bezig met het opbouwen van een 2416b. Deze liep niet toen ik hem ontving. Oorzaak was simpel, palletfork defect. Caliber geheel gedemonteerd, schoongemaakt en ben nu aan het opbouwen. Maar krijg de balans niet goed. Overigens, wat mij al opviel was dat onder de balansbrug twee latoenkoper correcties lagen, dat was in mij ogen al verdacht want dat zie je niet zo vaak. Pivots zijn recht, en balans eveneens. Rubins uitgenomen, gereinigd en netje voorzien van olie. Toch niet willen lopen. Denk zelf dat het een утро понедельника (maandagochtend) productie van de balansbrug is. Wel lastig te controleren, balans zelf is vrij eenvoudig maar de brug weet ik niet zo direct. Dit laatste hield mij de hele avond bezig zonder resultaat. Ga vandaag maar eens op zoek naar een andere balansset. Nogmaals horlogemakers onder ons, ervaring? Tips?
Энтузиасты Востока всех стран объединяют вас.

3 likes

Sniper Sunday! Be prepared!!

11 likes

Kocht deze van een HF lid. In alle vertrouwen. Krijg ik de meest uiteenlopende meningen…:thinking:
Op aantal Russische fb groepen.
Mmmm

Vondt de dial al te netjes achteraf gezien… Maar ik hoop dat ik er naast zit

6 likes

Een echte franken, pobeda okeah heeft nooit bestaan. sorry :face_with_thermometer:

Tsja, Okeah hoort bij Poljot toch? Vertel me nu niet dat je dat niet wist Bill? :wink:

2 likes

Ok ik ga mee. :sunglasses:

5 likes

Ging teveel af op de vertrouwelijke uitstraling vd persoon en niet mijn huiswerk gedaan.

3 likes

Ik hoop dat de verkoper het zelf niet wist… En misschien sportief de schade deelt. In ieder geval wijze les

2 likes

Je ziet tig van deze advertenties op verschillende sites vandaar de vergissing

4 likes

Ok ok Bill, het is je al vergeven hoor!
Ik zal niet zeggen dat ik me nooit vergis. :grin:
( het is jammer van je investering, maar ja komt meer voor)

1 like

De verkoper voelde zich ook genaaid door al die mooie advertenties. Hebben de schade gedeeld. Zijn nu beiden voor de helft genaaid. Zeer sportief!

6 likes

Goed dat te horen. Toch een beetje recht gezet. :+1:

1 like

Twee modellen die standaard met vlak mineraalglas worden geleverd.

10 likes

17 likes

Die blinkt mooi Bert!

2 likes