Inderdaad, het brengt toch wat karakter met zich mee!
Mooi ding, ik moet van de mijne ook nog maar eens een foto maken
Mooi hoor, heel klein beetje verweerd maar zo hoort het ook
Ik ben benieuwd , een foto van de achter kant kan ook geen kwaad
Ik heb een bijdrage gelezen van jou horloge op WATCHUSEEK .
Zo te lezen heb jij hem al een tijdje , wees er zuinig op … ik heb het vertaalt met google …
Geweldig horloge, ik heb een paar weken geleden precies hetzelfde horloge gekocht. Ik vind de armband echt niet zo erg, het formaat ervan was geen probleem en het voelde helemaal niet zwakker dan de armband van mijn amfibie. Ik ben het eens met de wijzerplaatkleur: het is echt leuk om de kleur te zien veranderen als de hoek van het licht dat de wijzerplaat raakt verandert. het is een cool horloge, jammer dat ze uit productie zijn…
Goedemorgen,
Leef hier zo buiten het besef van tijd dat de Boctok vrijdag helemaal aan mij voorbij is gegaan. Goed weekend allemaal en gun jullie net zo mooi weer als ik nu heb.
Ook nooit meer je horloge op tijd hoeven zetten is dan ook mooi meegenomen
Mooie plek Dirk, en strak blauwe lucht! Hier eerst weer grijze lucht. Veel plezier!
Mooi hoor en lekker rustig daar Dirk
Geniet er lekker van
Had laatst op het forum gereageerd op een 2de hands setje Bergeon schroevendraaiers, want nieuw zijn zo zo verschrikkelijk duur, maar was helaas te laat
Toen maar naar een vervangend setje gekeken. Ik gebruik ze af en toe dus ik wil ook geen 150 euro betalen voor schroevendraaiers. Even gezocht en vond een mooi setje voor 40 euries bij ome Ali
Ziet er niet verkeerd uit en zal ongetwijfeld mijn tijd wel uitzitten. Set welke ik hiervoor had was ook niet duur en heb daar jaren mee gedaan.
Buiten een paar oog loupjes ook gelijk een digitale microscoop besteld. Geinig ding en werkt beter dan macrolens voor je gsm
Fijn weekend
Ziet er mooi uit Anno!
Ziet er goed uit!!!
Goed bezig
Wie kan mij helpen aan een compleet uurwerk met datum schijf voor mijn scuba.
Tegen betaling uiteraard
Volgens mij is dat een 2416B maar mag ook de handwind versie zijn. Ik weet dat ik ze nieuw kan kopen bij Meranom, maar wil niet zolang wachten
Of iemand moet een oud vostokje hebben liggen met datum waar hij vanaf wil.
Reacties via PM