Meen ik ook. Dus deze zal goed zijn. Met, net niet samenkomende meridiaanlijnen. Er was ook iets met die kleine eilandjes an de noordzijde. Op de imitatie dial een eilandje te weinig of zoiets.
Wegblijven hiervan dus.
Meen ik ook. Dus deze zal goed zijn. Met, net niet samenkomende meridiaanlijnen. Er was ook iets met die kleine eilandjes an de noordzijde. Op de imitatie dial een eilandje te weinig of zoiets.
Wegblijven hiervan dus.
Links de echte, rechts de fake wijzerplaat!
En heeft het horloge het juiste kroontje zoals deze?
Gisteren weer iets op de kop getikt, een scuba komandirksie. Zelf ook nog niet eerder gezien.
Fototje van ebay.
Bijzonder ding! Leuk!
Zie hier:
Op de originele wijzerplaat zijn de lijnen iets dunner en lopen meer door. Verder staan er wat eilanden op die je op de fake plaat mist (zie blauwe pijltjes op foto’s die je via de link ziet)
Wauw wat een leuk horloge ! Zeer bijzonder !
Wat heb jij toch een neus voor het vinden van zeldzame horloges !
De horloges zijn bijzonder maar dat je ze er tussen uit pik vind ik een groot compliment waard ! Een diepe buiging !
Schitterend , pracht horloge !
The old lady liep zo keurig dat ik nieuwsgierig werd. Nu al 12 dagen om de pols zonder de kroon aan te raken.
André @vouwfietser kijk je mee?
Ook een fijne dag namens ons.
Vandaag voor de tweede dag een Spoetnik uit de fifties om maar nu eentje van de Chistopol fabriek, tegenwoordig bekend als de fabrikant van Vostok horloges.
Let op, het secondewijzertje beneden is vervangen door een schijfje dat ronddraait en in het Spoetnik Satellietje zie je dan de seconden voorbij komen, heel charmant.
Charmant is wel heel bescheiden uitgedrukt. One of my favorites. So beautiful.
En… Binnen!
Lekker dik boek en met daadwerkelijke inhoud
(dat is wel eens anders in de categorie horlogeboeken
)
Vanavond eens rustig doorbladeren
Kreeg een berichtje dat die van mij morgen aankomt. Spannend!,
Mooi rood is niet lelijk , of ging dat over vrouwen ?
Ik denk dat beiden in het rood heel leuk kunnen zijn.
Wat ik wel gaaf vind zijn de foto’s van de horloges van de HF-leden. Ik kan me vaak een beter beeld vormen hoe een horloge er in het echt uit zal zien dan die renders of zwaar gefotoshopte foto’s op verkoopsites.
Klopt wel wat je zegt dat geld ook als je een horloge overneemt van een forum lid .
Ik heb alleen goede ervaringen hier op het forum .
Eerlijke foto’s , eerlijke historie omschijving en de staat van een horloge .