Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VI

pffff , wat is ie mooi !!! Waanzinnig ! :ok_hand:
De kleur afwijkingen , grijs , maroon , olijf , bruin en azuri zijn zeer gewild bij internationale verzamelaars .
Ook de kleur vaste zoals blauw , rood en zwart .
Ik heb het dan over de vintage . Nieuw worden ze ook gemaakt en blijven redelijk prijs vast .
Zoals b.v de witte serie …

1 like

Die is idd gru-we-lijk mooi! Het is dat @Omega_73 er zo patent uit ziet in het echt maar anders had ik kunnen zeggen dat zijn horloge nog beter verouderd is dan zijn eigenaar! :wink:

5 likes

:rofl: :sweat_smile: :joy:

3 likes

Dank je Bas, jij mag er ook wezen hoor! :rofl:

4 likes

Heb er weer helemaal zin in! :grin:

11 likes

Die 270 kastjes zijn zo charmant!

15 likes

Heel mooie variant. Die moet je erbij hebben als verzamelaar! Prachtige diepblauwe sunburst ook.

2 likes

Yes! Als iemand er eentje tegenkomt… KOPEN…. je ziet ze maar zelden, kosten nog geen bak met geld en ze zijn zo leuk!!

3 likes

En zorg dat je geen blauwtje loopt!

13 likes

image
Prachtige serie de 270 case !!!
Ik zal eens vragen aan me bandjes man voor rode bandjes … :innocent:
@Proenski ? :slightly_smiling_face:

12 likes

Wat is deze toch diep blauw …!!! :ok_hand:

2 likes

Ga je me nu vertellen dat ik de verkeerde kleur heb gekocht? :crazy_face:

Hmm, is niet echt mijn kleur voor een bandje. Mooi Bordeaux of wijnrood heb ik zelf, maar niet te koop

2 likes

Die van jou is wat ouder , voor die periode is deze puur blauw en heeft sunburst en heeft weinig tot geen licht gezien . UV zorgt voor de verkleuring …die van jou is waarschijnlijk nooit gedragen , misschien zelfs NOS maar dat is een veronderstelling waar ik me liever niet aan waag …
Ze zijn er ook met zwarte bezel ( helaas heb ik er geen )
Ik weet er iets van maar heb nog net te weinig kennis , Scubadude is een studie apart wat dat betreft .

4 likes

Vandaag me project horloge om , de rvs kast/bezel vind ik mooi maar de dial wat minder .
Uurwerk en wijzers is huisvlijt van vorige eigenaar en komt ut een oude Vostok .

7 likes

Ik heb wat te doen …
@Proenski ( Jeroen ) bedankt !

6 likes

Winterbanden! :slight_smile:

5 likes

Lekker klusje met dit druilweer :+1:t3:

2 likes

Leuke bandjes! Die 3e van links, een mooie vintage. En de meest rechtse, zo’n gevulde band doet het ook vaak goed!

2 likes

Hoi allen,
Heeft iemand een idee waar ik aan een Vostok 420 kastje kan komen. Bij Meranom en Komandirskie lijkt alles uitverkocht te zijn.
Als iemand die dit leest toevallig een lege 420 heeft liggen dan hoor ik dat ook graag.
Groeten,
Marijn

1 like

Who needs more :question:

17 likes