Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VI

17,5

1 like

Ik denk dat het dan heel lastig gaat worden om een mooi passende chrono te vinden eerlijk gezegd zeker in die prijsklasse.

Die Seagull is qua maat en prijs de enige die in de buurt komt. Wellicht dat vintage iets kan zijn maar dan vrees ik dat je budget te kort gaat schieten (aanschaf + service)

2 likes

Het is maar een horloge “voor de leuk”.
De Hanhart 417 wacht ik nog op.

1 like

Dan zou ik mijn centjes op zak houden of aan iets anders voor erbij uitgeven.

Edit, die Hanhart is 42mm, gaat die wel lekker passen dan??

2 likes

Zeker. Heb ik gepast.
Ik draag ook Sinn U1 en UX van 44mm.

Ok, dat lijkt mij zeker een maatje te groot maar goed. Ik citeer mijzelf even uit een ander topic. Dat is zoals ik er naar kijk.

2 likes

Vanmiddag op de mat. Overgenomen van een forumlid. Andere bezel en bandje erop gezet. Gaat naar een collega op proef. Ga hem proberen over te halen.

21 likes

Heel mooi horloge :ok_hand: en die band staat hem erg goed!
Welke referentie is dat

1 like

Thx!

Ik meen Luch 1953, maar is niet meer te krijgen bij de verkoper waar ik hem weg heb, poljot24.

2 likes

Onder die naam kan ik hem helaas niet vinden
Als je er ooit vanaf wil dan hou ik me aanbevolen :slightly_smiling_face:

2 likes

Hier weer één met genoeg patina…

9 likes

Ik denk dat het tijd wordt dat ik iets met lume ga doen…

1 like

De Slava ‘Sterrenbeeld’ variant met de zwarte wijzerplaat.

8 likes

Mooi sterrenbeeld @HansvR!
Ik post dan even een luchtmacht horloge. Gisteren tot mijn verbazing een ‘reserve’ horloge gevonden in mijn spullen. Zonder band. O ja die had ik ook nog. :hushed:
Hele mooie, alleen is er iets lume van de 4 uur indice verdwenen. Dus had ik al jaren een nog mooiere vervanger. :blush:
Ik was lekker aan het banden wisselen en had nog een van de 1e producten van Hans @slls. Zit ook blauw grijs in. Best geslaagd dacht ik. Weer een erbij. :wink:

13 likes

Goedemorgen,

10 likes

In formatie vlucht over Moscow. Dirk weet wel waar. :grin:

Ik denk zelf de Kutuzovsky Avenue, waar deze de Moskva kruist. Zag daar toevallig ook grote Omega letters op een gebouw staan. (Google streetvieuw. )

(Foto is uit een propaganda boekje uit ca 1968, "Satellite overhead!’ Verkregen tijdens een Russische week toen op school)

11 likes

Poljot CCCP weer eens om de pols. :fist:

11 likes

Incoming!
image

Uit Boekarest, ben benieuwd hoe lang het gaat duren. :crossed_fingers:

14 likes

Nog heel mooi strak voor een tachtiger jaren horloge!

3 likes

Zoals je hierboven kan zien, ben ik laatst aan het shoppen geweest naar de vintage voorgangers van dit model. Als je wil kan ik nog wel wat leuke Ebay-advertenties opsturen, die ik zelf heb overwogen.

Best handig want er gaan heeeeeel veel nepperds rond.

2 likes