Ik heb gekeken ik zie hem niet meer ertussen staan , hij vroeg 350 …
op wie reageer je ? Ik het nog over een Neptune
Miin fout ,er zat een algemene vraag tussen door Bert
Misschien Dirk ?
Ik bezit zelfs geen neptune .vandaar dat ik ook naar het deksel vroeg.
Heel goed , de deksel en bracelet moet origineel zijn …
Er zijn re-isseu maar er zijn er ook uit de 80s dit zijn hele andere …deze :
Het model wat ik heb is vanaf 1994/95 ik heb een groene en een blauwe er zijn ook met een bruine en zwarte bezel gemaakt .
De re-isseu zijn er in meerdere kleuren dial .
Klopt maar ik dacht geen chrono’s ivm onderdelen …
Bij service heb je hopelijk niet direct onderdelen nodig natuurlijk maar André moet dat verder maar aangeven.
Ze zijn gemaakt om minsten 20 jaar te lopen zonder service , chrono’s ook dacht ik het kan dat onderdelen nog goed zijn maar een veer of tandwiel heb je vaak toch nodig .
Hoe me ten goede ik weet niks van uurwerken , echt niks .
Derde dag Sovjet Vintage, vandaag een originele 1981 Poliot Okeah, hèt diensthorloge voor leden van de Sovjet Rode Marine, rvs kast, 3133 handopwinder uurwerk en een hele gave wijzerplaat.
excuses voor de slechte kunstbelichting
10 jaar Bert. Helaas.
André doet in principe geen chrono’s inderdaad. En met Julian Kampmann heb ik ook prima ervaring. Ging ook wel eens mis maar werd altijd weer rechtgezet. Zijn (vaste) horloge makers zitten in Polen. Hij stuurt de horloges heen en weer en staat garant.
Nog even te vroeg. Heb een eigen 3133 die ik momenteel gebruik om als training object te gebruiken voor mijn vaardigheidsonderwijs. Wel een mooi kaliber hoor om aan te werken, hoor. Krijg de indruk dat er in Nederland een toenemende service behoefte is aan 3133.
Ben alleen wel door mijn eigen voorraad nieuwe glazen heen. Als je zelf ėėn bijvoegt kan ik je helpen.
Goedenavond,
Vandaag deze Raketa met mooie cijfers:
Onlangs kwam hier een Mir voorbij met bijna dezelfde cijfers, ik weet alleen niet meer van wie:
Wow!
Mooie staat ook nog. Grappig dat 2 merken vrijwel dezelfde figuratie gebruiken. De Mir lijkt opgelegde cijfers te gebruiken.
Juist, dat was 'em.
Ik had toen nog gemeld dat ik de cijfers zo mooi vond.
Ook zo’n mooie! Ik hou van deze stijl.