Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VI

De indices lijken inderdaad heel erg op elkaar.

3 likes

Was dat in de eind zestiger, begin zeventiger jaren dat dit soort letters verschenen? Ook de tijd van bijzondere horlogekasten. Vormgevings experimenten, zoals tv model en bijzondere ovale kasten.

3 likes

:airplane: :smiley:

18 likes

13 likes

:star_struck:

12 likes

Leuke horloges heren !

12 likes

Er komen wat Russen eraan Dirk. Misschien zit er een glaasje bij. Morgenochtend op de post.

4 likes

Ik heb een soortgelijke zal hem even opzoeken.

1 like

Kunstenaar in Oostenrijk blij gemaakt met mijn Raketa. Hij maakt kunst in dezelfde grove marxistische propaganda arbeiders stijl.
Hij kon zijn geluk niet op dat ik na zijn verzoek het los zou laten. Ik droeg hem nooit en hij nu wel .
Dit vind ik leuk dus. Hij blij en mijn vrouw blij :face_with_hand_over_mouth:

10 likes

Goedemorgen allemaal.
Zeer verguld dat mij vandaag weer de eer gegund wordt om Vostok vrijdag officieel te openen.

14 likes

Goedenmorgen allemaal , mooie horloge Eddiel :ok_hand:

14 likes

Goede Boctok morgen iedereen.
Vandaag trainingsdagje buiten de deur. Verbaast mij dat het door gaat. Deze mag mee op pad.

14 likes

Woont die kunstenaar toevallig in Graz? Zijn politieke kameraden club is daar namelijk best groot geworden. :wink:

2 likes

Zeg, niet om het een of ander, maar waarom draag je vandaag hetzelfde horloge als ik?

Het is een complot!

3 likes

Eerst zien, dan geloven.

11 likes

Vostok / Восток

Caliber: 2414A (17 jewels) Year: 1980s Notes: Chistopol Watch Factory
image
image
Dit is wat ik gevonden heb aan info van dat type :slightly_smiling_face:

10 likes

15 dagen om de pols! Chronometer Vostok!
Enige nadeel, ik draag al dik 2 weken dezelfde fraaie scuba. :blush:

Mooie Vostok Vrijdag iedereen!

15 likes

Nee dit was lieve struggling kunstenaar

4 likes

Happy Vostok Friday met de kanariegele commandanten fieldwatch. Vostok Komandirskie, referentie 650859, 2415.01 automaatje, 41mm diameter, 20mm lugs. Dit is toch mooi hoor, waterdicht: 20 ATM!

16 likes