Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VI

…shit?
Ik moest al erg wennen aan de 1000 plus prijzen voor een nieuwe lijn Raketa horloge’s, hoe mooi ook Hans. Ik kende Raketa van een leuk 24 uurs horloge NOS en geserviced voor 90 euro van Julian. :thinking: De echt dure Russen waren de 3133 Poljots van 250 tot 500 euro.

4 likes

Ja je hebt helemaal gelijk. Maar zeker Raketa gaat met hun gehele portfolio de grote mensen markt op. Zijn ook wel hele mooie calibers geworden. Daar is, vergeleken met de traditionele Russische merken, best wel een stap gemaakt. Als we een rondje Rusland gaan doen is een bezoekje plannen aan de Raketa manufacture zeker de moeite waard. Heb het vermoedde dat je daar een moderne productie gaat meemaken. En dat heeft zeer waarschijnlijk zijn prijs. Denk dat er best wel liefhebbers op de wereld zijn die een dergelijke set gewoon kopen voor onder de kerstboom.

3 likes

@BroederBill, is de donorambulance al onderweg? Zojuist het :broken_heart: aangesloten, voorzien van geoxigeneerd bloed en begon spontaan te lopen.

afbeelding

4 likes

Wat is dit voor hekserij Dirk.

1 like

Nou @DirkT ik heb track and trace. Komt uit Oekraïne. Mijn ervaring tegenwoordig is dat Oekraïne langzamer is dan Moskou. Meer tussenstapkes denk ik

3 likes

Ik happy

3 likes

Dat heet een GIF. Iets met gif mengen met een video-tje. :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

3 likes

zo juist een update van de luna dude zijn er meer forumleden die dit ontvangen hebben ik zie er helemaal van af .

6 likes

Oei! Die is inmiddels wel mooi geworden Richard! :+1:

1 like

Jan jij vindt het wel mooi voor 400 euro ,smaken kunnen verschillen ( volgens mijn wordt ze ook niet meer bij vostok geproduceerd ,ik moet het even goed na lezen in de mail als ik op een grootte PC zit

1 like

Geen 400, minimaal 2x zoveel en het is geen Vostok meer maar een of ander obscuur merk.

3 likes

Ok heren, dan zie ik er per direct vanaf. :thinking: :wink:

Geintje natuurlijk.
Ik hoef hem niet zelf te hebben toen niet en nog steeds niet.
Maar vind de kastvorm best strak en stoer inmiddels. Ook die bezel is leuk.
Maar moet wel een echte vostok blijven natuurlijk.
Oorspronkelijk was het zeker een leuk initiatief, maar misschien hebben zich er inmiddels te veel mensen mee bemoeid?

1 like

Vandaag 2 Russische NA’s: beiden Vostok.
Een head only, NOS uit 1991, werkelijk nieuw en begint te lopen zodra je ‘m oppakt!
De ander een Komandirskie, zo goed als nieuw met een shady aftermarket rubber band, snel vervangen maar heb niets in 18mm op voorraad :grimacing:

12 likes

Mooie variatie @Gup . Wist niet dat je ook Russen leuk vindt.

3 likes

Voordat ik lid werd van dit forum wist ik het ook niet, maar ik vind ze geweldig!

3 likes

Eta 2824-2 begrijp ik

3 likes

Haha, dat ellendige forum ook.

2 likes

Dit zijn gewoon replica’s en zijn niet toegestaan hier.

2 likes

Dat is juist mijn punt.

Je mag ze hier niet plaatsen, ongeacht welk punt je probeert te maken.

1 like