Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VI

Vandaag: klein, maar fijn: een Pobeda uit 1949, Eerste Moskouse Horloge Fabriek.

En met een andere lichtval:

Leuk dingetje :slight_smile:

Prettig weekend iedereen!

Groeten, Tom.

20 likes

Простите, забыл ответить. Да, спала хорошо. Спасибо.

Vandaag in het nieuws.
Moest gelijk aan mijn icoontje denken.

16 likes

нет проблем. :blush:
да спать важно! :+1:

1 like

Een echte “Raketa” Dirk! :wink:

5 likes

Alsnog een verlate Vostok Friday!

12 likes

Beter laat dan nooit Gertjan! :+1:

Tja en dan help je iemand verhuizen en zie je dit liggen tussen andere rommeltjes. Ik hoef dan geen benzine geld. Een oud ruimtevaart speldje is leuker.

9 likes

Sluit goed aan

9 likes

Zo! Da’s een mooie :+1:

Kun je wel zeggen! 11 augustus werd vostok 3 gelanceerd en 12 augustus vostok 4. Met in beide een ruimtevaarder. Ze hadden radio contact terwijl ze op een 6,5 km afstand zaten. 4 dagen later landen ze met een tussenpozen van 15 minuten. Een huzaren stukje in 1962 zou ik zeggen. :+1:

4 likes

Wouw @BroederBill, snap dat dit een veel leuker compensatie is voor het sjouwen van de altijd veel te zware wasmachine naar de bovenste verdieping.
Nu we toch in de Boctok sferen zitten, ……… kijk ik zo juist even Про часы,…….aaarggggg, kwijl kwijl,

Stel je bent Cosmos freak en je nog geen idee wat je moet vragen voor kerst, zou dit filmpje even achteloos aan je geliefde laten zien.

5 likes

Vandaag op een nieuw bandje. Race. Andere look. Blijft verrassen.

9 likes

Ik speel dit filmpje voor mijzelf af en mijn vrouw roept, (toevallig vanuit de keuken), …“klinkt wel Russisch!”. Ze kent dit inmiddels. :wink:
Maar prachtige set Dirk! Schitterende Soyus raket! En die horloges! Ook in het donker heel mooi gedaan. Zal wat kosten! :astonished:

Klik en je weet het. :grin:

5 likes

Ja dat dacht ik al dat het duur zou zijn maar 3500 euro had ik niet verwacht, ik schatte het rond 2300 euro , dus een krantenwijk is onvermijdelijk hoor ik net.

1 like

Ha ha, en dan moet ze ook nog snel rondbrengen Richard. Beperkte oplage natuurlijk weer. :blush:

1 like

ik zou er geen extra werk voor willen doen. Ik vind vintage horloges ook mooi en wat voor verhaal heeft het horloge mee gemaakt als het kon praten.

1 like

Mooi hoor die rode band.

1 like

Dagje te laat voor Vostok Friday. De Vostok Komandirskie GMT. Referentie 650539, Vostok 2416B automaat, brushed kast 42mm, lugs van 20mm. Op een zwarte leren Rallye band.

13 likes

Holy… :dizzy_face:

2 likes