Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VI

Er zijn 10 dials gemaakt . Ontwerp van Aramar , de rest zoals uurwerk , case , bezel , bracelet is gemaakt door Vostok .

4 likes

Heel gaaf, mooi verhaal en dito horloge :+1:

4 likes

Kameraden, hier loop ik tegenaan… Wat heb ik hier?!

7 likes

Geen verstand van, maar vind ze wel heel leuk :wink:

2 likes

Kopen , Coca - cola op de dial , DOEN !!!
Weet niet of de dial origineel in een 420 hoort , maar ik zou kopeuh !!!

4 likes

Wat zou realisch bid zijn

2 likes

Leuke exemplaren Bill! Coca cola was opmerkelijk actief met reclame op Vostoks. Wel vaker gezien.

2 likes

Denk dat jij meer ervaring hebt maar eerst 120 euro bieden? Ze zijn ook in heel mooie staat zo te zien.

1 like

Ik zou zo 80 euro geven …dus voor de dial want de 420 case is dacht ik niet origineel , maar weet dat niet zeker .
Trouwens die KGB heb ik ook nooit gezien …

2 likes

Ja dat zou kunnen. Ik pak even mijn boek.

2 likes

Ook goed … komt er op neer kopen die dial , Coca-cola zie je echt nooit …

3 likes

Per twee toch? Niet per stuk.

2 likes

Mannen haal wat lectuur in huis !!!
Er is nu ook een nieuwe te bestellen trouwens …

8 likes

Geef tussen 160 en 200 volgens mij zit je dan goed , beter is 120 want eventueel gooi je anders je eigen markt stuk … :wink:

4 likes

Per 2.
60 per stuk
Inmiddels 2 afbeeldingen gevonden in dat boek van Bert. Blz 49. Coca-Cola. Net even andere afbeelding. Een dial lijkt wel sterk op deze. Een met zo’n kast met kroonbescherming. En een met 420 kast. Beide uit 1992.

4 likes

Zeer zeldzaam let op me woorden !!!

4 likes

image
Als ik naar de lume dots kijk zou het een later type kunnen zijn , zelfs re-isseu .
Weet het niet zou ,m gewoon kopen , eerst in je handen dan verder kijken .
Binnen is binnen in dit geval .

4 likes

Heel misschien een reisseu? Zoals ook met de desert shield is gedaan? Maar zou ze voor 60 euro bijvoorbeeld de gok wel nemen. Toch leuk.

Ha ha we dachten hetzelfde zie ik net Bert! :grin:

(De dial van de cola is erg fris. De lume zou wat meer ivoor kleur kunnen hebben inmiddels).

3 likes

Precies hoe ik er in sta , kopen eerst binnen . Die KGB lijkt me een begin 90er aan de lume dots te zie .
De datum van de cola lijkt wel eind 80 , begin 90 ook die van KGB …
Nogmaals weet ,t niet zeker maar ik had ze gekocht !
De cola kan opgebouwd zijn uit losse onderdelen juist omdat het een Coca-Cola dial betreft , maar ik zou gewoon bieden/kopen tot max 200 de 2 , maar 120 is geen twijfel …

3 likes

Daar twijfel ik ook , maar had ,m wel genomen .

3 likes