Ik heb ze in pdf
Stuur me je whatsapp of mail en ik stuur ze door🤭
Nou voor 120 graag
Kan ook niet eens een keer vroeg naar bed gaan. Mis weer van alles. Bill, tis een gok maar zoals iedereen al aangeeft, neem de gok. Als het uiteindelijk toch een re-issue is of iemand is geweest met Bos Ross kwaliteiten delen wij je verlies. Zo doen we dat!
Deze is is echt mooi.Bert.
Ik heb mijn bestelling geannuleerd. Ben zwaar teleurgesteld in dit project en Ole Dokka. Wat begon als een mooi Vostok project is nu beland in een obscuur micro brand project dat voor mij veel te duur is. Hier ga ik mijn centen niet aan uitgeven.
Jongens even opletten :
https://meranom.com/en/index.php?route=product/search&search=cosmodiver&filter_name=cosmodiver
Onderdelen te koop van de lunadude bij meranom om hem zelf samen te stellen.
Heb ik gister ook gedaan Erik ,dan zijn er wel mooiere objecten
Aardig aanbod! Is een (tijdelijke) link om uit een online (Google) drive te downloaden een optie? Dat scheelt gedoe via de mail .
Dat is voor opa Bill boven de pet. Maar ik heb het naar Bert gestuurd via app. Was 2 min werk
Heeft iemand nog een Vostok met een 2426.02 uurwerk die weg mag?
Terug van weggeweest!!! (Sorry voor de uitroeptekens)
Verschrikkelijk druk op het werk…
Zo te zien hebben jullie ook niet stil gezeten!
Bedankt Jan!
Goedemorgen Bert. Je kon niet kiezen en hebt de hele kist maar meegenomen naar het werk?
Ik ben al jaren met pensioen
Goede morgen iedereen! Vandaag ook weer eens eens een zwarte beauty. Deze is door Hans in perfecte staat gebracht. O.a. door uurwerk delen te wisselen.