Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VI

Ik kan me voorstellen dat de Douane denkt dat het niet normaal kan zijn om vrijwillig een Russisch horloge te bestellen. En dan ook nog eens meer dan 1 horloge in jouw geval.

Een normaal mens koopt 1 horloge in de 5 jaar.

5 likes

De Russen snappen dat zelf ook niet zo, vraag Dirk maar eens. :grin:

4 likes

hier heb ik ook al een zwaar hoofd in dit is nog wel een EU land

4 likes

Dit pakket is al bijna aan het eind van het proces zo te zien. Als je het adres doorgegeven krijgt dan denk ik dat het nog bezorgd gaat worden ook.

3 likes

Niet correct adres heb ik ook wel eens meegemaakt. Kwam later toch. Werd waarschijnlijk handmatig later uitgezocht.

5 likes

dus er is hoop Jan

4 likes

Komt wel goed Richard, het is in Nederland. Maar ook wel een goed idee van Tony om proberen te bellen of zoiets. Je weet nooit.

4 likes

morgen maar eens bellen idd ,ik ben niet gauw van de telefoon

4 likes

Track en tracé nummer en andere gegevens erbij houden. Ik zou bij klantenservice van postnl beginnen.

4 likes

Dank je Mark voor je hulp ! Ik heb de order geannuleerd .
Ik heb al een refund gehad . :+1:

3 likes

Zag hem inderdaad ook staan in blauw. Echt een mooi ding.
Veel plezier ermee.

Zondag ga ik in Emmeloord een flink lot met horlogemakers gereedschap ophalen. Stond op MP met een vrij laag uitgangsbod. Bood er nauwelijks boven en tot mijn grote verbazing werd vrijwel direct mijn bod geaccepteerd. Ben benieuwd wat dat gaat opleveren.

5 likes

Broer en zus.

15 likes

Twins in different colors. :+1:

4 likes

Goedemorgen heren,

Wat een ellende allemaal met de buitenlandse bestelling zeg. Als ik hier zo lees zijn er al een paar gedupeerden onder ons :grimacing: Je wordt er flauw van en dat is een van de redenen dat ik daar voorlopig mee gestopt ben om spullen uit een niet EU land te kopen. Of het wordt niet geleverd of je betaald er zoveel kosten voor dat het niet meer leuk is :slightly_frowning_face:

UK wil ik nog wel wat bestellen, omdat dat nog redelijk te doen is, Denk dat het misschien van tijdelijke aard is. Er zijn sommige verkopers (webshops) die bv de btw er al bij rekenen. Als dan de aankoop onder de € 150 blijft is er niks aan de hand. Je zal hooguit een aankoopbon moeten tonen. Heb dit al 2 x gedaan zonder extra kosten.

Al die andere landen wacht ik nog mee :grimacing:

4 likes

Ja je heb gelijk Anno , ik heb bij postnl ongeveer het zelfde betaald als VAT in land van herkomst , bij postnl heb je een directe link om bezwaar te maken , nou daar heb ik op geklikt en bezwaar gemaakt tegen ongeveer 30 euro bovenop de VAT . Ik zie wel wat dat word …
Ebay had ik op deze staan Shop by Category | eBay
maar heb dit verandert naar https://www.ebay.nl/) en dan zet ik het op EU .
Aanbod is minder maar liever een horloge uit EU als daarbuiten , kosten zijn te hoog .

3 likes

Hier kan je nog 2 kopen zonder al dat gesodemieter eromheen :joy:
Geen btw en geen invoerrechten :+1:

13 likes

Kan iemand me helpen me onderstaande onderdelen voor restauratie van 2 horloges?

Slava 2428: benodigd een balans
image003

Vostok Amphibia 420B35 Desert Shield: benodigd schroefkroon en stift
image004

8 likes

Het horloge voor Esther is binnen ,nu nog even een mooie doos zoeken mooi papier er om en even schoon maken ,het ziet er perfect uit

11 likes

Mijn voorstel is geaccepteerd :innocent:
Box en papers 27-4-1990 horloge is van eind 80s uit prive verzameling van iemand uit Italy .

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay

Ontvang het object dat je hebt besteld of krijg je geld terug. Meer weten?- Geld-terug-garantie van eBay - nieuw venster of nieuw tabblad

16 likes

nog met de bekende papieren band mooie behuizing 420 of 370

3 likes