Geen 420 Richard , verder ben ik niet zo thuis in de codes/typenummer van kasten .
Het is een handwinder met verse service . Stuk platter als 420 met automaat …
Ik ben niet echt gek op dit type bezel maar vooruit het is niet anders
Er zijn ook andere adressen maar sorry die ben ik vergeten . Ik kocht ze bij deze meneer om z,n werk wijze te onderzoeken want hij heeft mooie horloges .
Bestelling duurde mij te lang voor ik het binnen had .
Dit was voor 1juli dus nu zitten er extra kosten op , ik had er 10 besteld
Bij 10 waren verzend kosten hoog …
Ja klopt, heb ik ook. Het heeft bij mij ook heel lang geduurd voordat ik uberhaupt wist dat er twee verschillende typenummers waren. Voor die tijd was alles met dat model voor mij een 470.
Die witte komadirskie van jou Marijn is nog een ander type .
Deze vind je op de geen uit Italy , voor zo ver ik begrepen heb is jou kast bedoeld voor de Italy market only
Op die manier ook te herkennen . Italianen deden al zaken in de USSR tijd .
Zou m ook nog in de kroon kunnen zitten. Die is bij dirskies van dit type normaal afgeplat aan de voorzijde, licht bollend misschien.
De witte dirskie heeft een echt volle bolling op kroon. Wellicht dat dat ook een herkenning was voor dergelijke horloges voor de Italiaanse markt?
Overigens heeft die van mij wel ook crown guards net als degene die je laat zien op defoto
Gezien alle perikelen rondom het kopen en bestellen van onze geliefde Russen buiten de EU welke landen binnen de EU waren historisch gezien grote importeurs van Russische horloges denken jullie? Italië, Duitsland, Spanje? Wellicht voor nu beter daarop te focussen om gebruikte klassiekers te vinden?