Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VI

Geen 420 Richard , verder ben ik niet zo thuis in de codes/typenummer van kasten .
Het is een handwinder met verse service . Stuk platter als 420 met automaat …
Ik ben niet echt gek op dit type bezel maar vooruit het is niet anders :slightly_smiling_face:

Deze heeft de zelfde kast maar mat …
Zit wel lekker dit type kast :ok_hand:

10 likes

ik ben fout 320 en 370 mat en ander glans Amphibia Cassa 1190 tonneau | Vostok Amphibia CCCP

1 like

Mooi Bert, deze doet me denken aan wijlen Vlad. Hoewel Vlad een franken was vind ik het nog steeds jammer dat hij verloren gegaan is.

12 likes

Zeker mooi Richard , aparte band ook , mooi geheel zo :ok_hand:

2 likes

Mooie uitvoering Richard!

2 likes

het is zeker mooi geen miskoop aan.

2 likes

Bert even een vraag waar worden deze banden verkocht, ik vind ze echt mooi

1 like

13 likes

Er zijn ook andere adressen maar sorry die ben ik vergeten . Ik kocht ze bij deze meneer om z,n werk wijze te onderzoeken want hij heeft mooie horloges .
Bestelling duurde mij te lang voor ik het binnen had .
Dit was voor 1juli dus nu zitten er extra kosten op , ik had er 10 besteld :slightly_smiling_face:
Bij 10 waren verzend kosten hoog …
1 like

:wink:Nog een kleine correctie.
Het is 320 en 470. De 320 is glans de 470 heeft een radiale borsteling. Model van de kast is verder identiek

3 likes

Ik haal ze altijd door elkaar men moet al zoveel nummers onthouden Amphibia Cassa 1190 tonneau | Vostok Amphibia CCCP

2 likes

Ja klopt, heb ik ook. Het heeft bij mij ook heel lang geduurd voordat ik uberhaupt wist dat er twee verschillende typenummers waren. Voor die tijd was alles met dat model voor mij een 470.

3 likes

Die witte komadirskie van jou Marijn is nog een ander type .
Deze vind je op de geen uit Italy , voor zo ver ik begrepen heb is jou kast bedoeld voor de Italy market only :+1:
Op die manier ook te herkennen . Italianen deden al zaken in de USSR tijd .

Deze kast voor de meelezers … :+1:
Dit model lijkt hetzelfde maar heeft crown guards :ok_hand:

9 likes

Zou m ook nog in de kroon kunnen zitten. Die is bij dirskies van dit type normaal afgeplat aan de voorzijde, licht bollend misschien.
De witte dirskie heeft een echt volle bolling op kroon. Wellicht dat dat ook een herkenning was voor dergelijke horloges voor de Italiaanse markt?
Overigens heeft die van mij wel ook crown guards net als degene die je laat zien op defoto

4 likes

Deze kroon dus😉

9 likes

Al draag ik haar vandaag helemaal niet, toch even Vostok vrijdag aftrappen.

14 likes

Mogguh heren ,
Vostok vrijdag , fijne dag :slightly_smiling_face:

16 likes

Goedemorgen, mijn 32 jewels automaat maar weer eens om gedaan.

Fijne dag alllemaal.
I

16 likes

Prachtig Bert!

2 likes

Gezien alle perikelen rondom het kopen en bestellen van onze geliefde Russen buiten de EU welke landen binnen de EU waren historisch gezien grote importeurs van Russische horloges denken jullie? Italië, Duitsland, Spanje? Wellicht voor nu beter daarop te focussen om gebruikte klassiekers te vinden?

Iedereen nog een fijne Boctok vrijdag.

16 likes