Fijne 1e kerstdag!
Hier hetzelfde. Duurt erg lang.
Yep exact hetzelfde. Wacht al vanaf 1 december. Is al vrijgegeven (10 december), maar ligt in de opslag. Is inderdaad vanwege de drukte.
Is een echte Slava electric en zeer zeldzaam. De prijs is echter veel te hoog. In het verleden meerdere malen een werkend exemplaar aangeboden gekregen voor minder dan de helft en gelijke conditie. Staan meerdere zeldzame russen in zijn Ebay winkel met prijzen die veel te hoog liggen. Ik herken de foto’s uit het verleden van tfmwatch.biz. Kennelijk zijn assortiment overgezet op Ebay.
Voor wie meer verdieping zoekt over de Slava Electric is dit een uiterst interessant artikel, waarin meer zeer zeldzame russen voorbijkomen.
Enjoy!
Klopt wat Dicer zegt. Uiterst zeldzaam exemplaar. Is ook geen stemvork uurwerk maar combinatie van electronisch spoel met balans naar mechanisch. Maar die Alex Zwaan weet wel van prijzen. Maar zo werkt dat, Nederlanders kijken vaak als eerste naar de prijs. Maar als je veel geld hebt te besteden vraag je niet eens naar de prijs. En vergis je niet, daar lopen er in Moskou best veel van rond.
Geloof ik direct Dirk, maar zo’n prijs! Vraag me al af of hij meer dan 1.500 geboden krijgt.
Met name de Russen zelf hebben toch níet heel veel met hun eigen industriële erfenis?
O maar als je spreekt over de doorsnee Rus heb je helemaal gelijk, hoor. Die hebben niet zoveel met de BV Russia. Maar sprak een paar maanden geleden tijdens een delegatie toevallig een Rus, bleek consulaat medewerker te zijn, met een Raketa om zijn pols. Natuurlijk ging het gesprek over in horloges en hij vertelde mij dat er onder de nieuwe rijke nomenklatura youngsters meer belangstelling is voor de wat luxere horloges van Russische huize. Helaas valt Boctok daar niet onder. Hij was beleefd over mijn Boctok pols keuze van die dag maar proefde aan alle kanten dat hij mij best wel een beetje sneu vond met mijn Amphibia.
Je hoort niet bij de elite Dirk? Ik ook niet hoor.
En heb daar zeker geen last van.
hier het zelfde ik zat 5 weken te wachten op een pakket, af gelopen woensdag kwam de post het brengen. aantal keren gebeld de één zegt kerstdrukte en de volgende medewerker gooit het op de corona.
Idd ik ook niet.
Merry X-mas Bottero, Bert @Bert59, Mark @sq100, Jan @Omega_73, Dirk @DirkT en de rest!
(max. 4 man te taggen in 1 bericht )
alle form leden fijne kerst avond .
Dank jullie wel! En insgelijks! Zit net aan de vooraf borrel.
Vrienden van het Russische draadje. Mooi moment om even terug te kijken op het afgelopen jaar. Wat hebben we met elkaar mooie horloges voorbij zien komen. We deelde met elkaar op een vriendschappelijke wijze een enorme vracht aan kennis, ervaring, tips en creativiteit. En als het erop aan kwam hielpen we elkaar kosteloos met onderdelen als dit nodig was. Iets waar we best trots op mogen zijn. Dit heeft er toe geleid dat meer liefhebbers dit draadje hebben ontdekt en zelfs hun eerste Rus hebben gekocht. Voor mij persoonlijk is dit Russisch deel een belangrijk deel van mijn hobby geworden. Gaat geen dag voorbij zonder het HF te checken. Wil jullie daar ontzettend voor bedanken. Fijne tijd met jullie familie en dierbaren. Op naar een wederom fantastisch Russisch horloge jaar.
Dank je wel Dirk. Jij,de rest van de liefhebbers van Russen, en, laat ik eens gek doen, het hele HF de allerbeste wensen voor 2022 en dat er nog maar heel veel horloge plezier mag volgen.
Zelf dit jaar van 0 Russen naar 1 Poljot en 3 Vostoks gegaan, en iets zegt me zachtjes in m’n oor dat het daar niet bij gaat blijven.
Edit. Bovenstaande klopt niet helemaal
Als het geheugen goed is heb ik de eerste Amphibia vorig jaar op oudejaarsdag gekocht. Via marktplaats, hier in het dorp opgehaald.
Mooi gesproken Dirk!
Ik ben blij met jouw speciale insiders kennis van Rusland en de Russen!
En stiekem trots op dit topic waar we een uniek soort liefhebbers sfeer onderhouden.
Daar gaan we zeker mee door! Fijne dagen en weer een mooi Russisch horloge jaar gewenst!
Fijne dagen allemaal!