Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VI

Nog een paar uurtjes en het is kerstvakantie. Hoe mooi kun je deze heerlijke feestelijke vrolijke Vostok vrijdag afsluiten met een blik op je Russische schoonheid.
Vanavond pakjes onder de boom, jongens?

18 likes

We moeten een nieuw lid gaan verwelkomen.
@ferry1959. Heeft vandaag zijn eerste Rus ontvangen. De arme man weet niet waar hij aan begint.:joy:

11 likes

Veel erger kan het bij @ferry1959 niet meer worden. Toch?

5 likes

Het enige jammere van die bloody Vostoks vind ik dat de wijzers zo snel krom gaan staan.

17 likes

Vostok vrijdag

14 likes

De arme man heeft een paar kermis grijphorloges. Kon alleen maar beter worden

4 likes

Vandaag m’n Poljot 3133 chrono om de pols.

Anatoli Berezovoj had zo’n soort Poljot om in de Sojoes T-5 in 1982.
Maar ik denk dat die van mij uit 1989 is.

Foto komt van www.netgrafik.ch

Hier een foto van het uurwerk:

IMG_2795_600-450

Prettig dagen iedereen!

Groeten, Tom.

21 likes

Da’s functioneel: als je zó veel wodka achter de kiezen hebt, dat je vanaf zo’n hoek op je horloge moet kijken, lijken ze gewoon recht…

6 likes

Dat is wel erg Amerikaans Dirk. :grin:

Maar veel plezier! Mijn familie organiseert een digitale quiz. Iets met zoom geloof ik. :thinking:
(Hoop dat er een Russisch horloge bij de prijzen zit. Maar dan had ik hem moeten sponsoren vrees ik. :wink:)

12 likes

Vostok Friday!

19 likes

Aparte Slava gevonden. Dacht even delen. Vraag me niet of het een eerlijk bedrag ik, ik durf het niet te vertellen… vond hem wel interessant!

3 likes

Is wat duur voor een rus.
Kans bestaat ook dat het franken of marriage is.
Maar slava heeft ooit een stemvork gehad.

2 likes

Ik zeg niet dat ik haar de hele kerst blijf dragen, maar ze is zeker leuk genoeg om de kerstdagen ermee te beginnen.

15 likes

Die vraagprijs! :astonished:

2 likes

The watch is “working”. Dat mag ook wel voor 2.900! :grin:

2 likes

is zo gek nog niet voor verzamelaars, want werkend uiterst zeldzaam :slightly_smiling_face:

2 likes

Nog ff doorsparen! :crazy_face:

Ook al zou ik zo’n bedrag uitgeven aan een horloge dan zou het nog steeds niet een Slava zijn…

2 likes

Ik denk dat deze (werkend) over een jaar of 10 mss wel bijna het dubbele kan opbrengen :slightly_smiling_face:

1 like

Fijne feestdagen allemaal en ook een goedemorgen.
:+1::wink:

17 likes

ik heb al 3 weken een pakketje bij de douane en nog geen inklaar brief over de waarde gekregen. Meer mensen met hetzelfde euvel? Zal vast de kerstdrukte zijn.

1 like