Seventies schoonheid!
Nee maar ik wil het in een andere kast proppen, een 110. Wordt sowieso puzzelen, heb 2 bezels besteld en 2 dials. Kijken wat leuk is.
Kijk, niet gek dus dat ik van foto’s ook niet wijzer werd, als het “in het echie” al moeilijk is…
Niet voor die prijs Richard ! Ben deze weleens tegen gekomen …
Is het lang niet waard ! Tussen 60 en max 80 euro binnen E.U.
Succes
Neptune ongeveer 1994 …ik heb het horloge ook met groene bezel , verder heb je ook bruin en zwarte bezel … deze serie is zeldzaam …
Heb wel eens een heel mooie moskee dial gezien. In dat grote boek denk ik. Er zijn er behoorlijk wat van dat thema gemaakt. Nooit gedacht. Maar ja Vostoks zijn goedkoop in te kopen en de fabriek wilde graag meewerken aan speciale orders dus ideaal voor allerlei thema en herdenkings horloges.
Ik vond de bezel vooral mooi. Is toch vrij anders dan bekende bezels met die dunnere insert en stalen rand aan de binnenkant. Jouw klassieke exemplaar heeft een transparante insert, zie ik dat goed? Tof!
Volgens mij niet zo vreemd gezien de voormalige indeling.
Deze zweeft hier ook nog ergens op het forum rond als het goed is (al heb ik geen idee wat er staat).
Goede analyse Mark! Inderdaad logisch.
Ik ken het mis hebben) god is groot ( Allahoe akbar) in het arabische
Bert ,ben ook niet van plan om dit aan te kopen voor deze prijs
Ben er inmiddels wel uit dat de sparing voor de datum gewoon facet geslepen is. Zeg maar even oneerbiedig, alsof er even een verzinkboor doorheen gehaald is.
Zoner intern of extern loupje waar dan ook.
Fotootje erbij, want blij
Bijna vergeten het is vrijdag!
Helaas geen witte kerst tot nu toe.
Maar prettige vostok friday zoals vanouds!
(Sauerland 2018)
Eerste vakantiedag, dus een slow start met een heerlijke verse espresso op deze Vostok-vrijdag! Fijne dag allemaal!
Happy Vostok Friday & fijne dagen alvast.
Vandaag de Vostok ‘Pepsi’ Neptun. Schuld van @Eddie
Prachtige blauwe dial met golfjes (a la Omega). Op de achterkant van de kant het gave Neptun logo. Een van de meest geslaagde Amphibia’s vind ik.
Referentie 960759, 2416 automaat, polished 960 case van 40mm. Op de origine stalen Vostok band.
Je kunt van beroerdere dingen de schuld krijgen.
Om nog maar eens een forumkreet erin te gooien.
Over , bang for buck , gesproken.
Zo is het maar net Eddie.
Niet alleen de Neptun overigens: al mijn Vostok’s zijn ‘maximum bang & fun for your bucks’.
Ja klopt Dave