Dank je. Ik kan natuurlijk nog niet voor het hele jaar spreken, maar voor wat betreft vandaag.
Die kan niet meer stuk.
Je zit altijd goed met een Rus, als de rest stil valt blijven deze gewoon doorlopen!
Mooie frisse uitvoering Eddie! Veel plezier er mee!
Dank je. Gaat zeker lukken.
Om te zoenen. Pfff beauty.
Heel gaaf Mark
Dank je Tony, het is een B6-02, en vroege Elektronika. Ook te vinden in ZIM uitvoering.
Echt heel gaaf Mark @sq100. Zo zeldzaam ook.
Zat naar re-issues van de blok-ijzer-met-LED van Yema en Hamilton te kijken. Maar dit is so uebercool.
Mooi hoor! Heb zelf een wijzerplaat en bezel in donkergroen van dit type besteld, vind het erg mooie spullen. Toch typisch Amphibia maar een beetje frisser en moderner. Uiteindelijk ook zulke wijzers besteld, ik kon niet besluiten wat voor wijzers beter zouden staan. Erg benieuwd of ik het erin ga krijgen…
Trouwens, als jij m toch in handen hebt: hoe zit het met die datum? Zit er nou een soort lens in of op het glas? Zit er een rond vlak rond het datumvenster? Of is het gewoon breking door de rand van het bolle “glas”.?? Het vertekent steeds, ik zie niet hoe dat nou zit?
Ja daar zit ik ook naar te kijken ik denk een venster kader
@Eddie heeft me op een idee gebracht. Ik draag morgen mijn Neptun. Maak wel een paar macro shots om dit mysterie te ontrafelen.
Was me nog niet opgevallen.
Al stop ik m’n oog zowat in het horloge, durf ik het nog niet zeker te zeggen. Het lijkt er het meeste op dat de randen van het datumvenster naar binnen toe afgeschuind zijn.
Even een macrofoto maken.
Durf het nog niet zeker te zeggen.
Nog even met een zaklamp en zonder bril van heel dichtbij zitten staren.
Het lijkt toch het meeste op wat ik hierboven zeg.
Mooi exemplaar. Soms wil ik weer een zwarte, maar ik weet ook dat ik het dan zeer waarschijnlijk niet draag. Maar de 3133 blijft mooi.
Ik zou hem dan op ebay.de zetten. Veel ebay bezoekers kijken niet verder dan wat ze met de standaard setting voorgeschoteld krijgen en breiden de zoekopdracht niet uit naar EU of world wide. Daarom zet ik er nooit iets op via ebay.nl.
Valt mee Eddie. Er zijn verloopstukken beschikbaar.
Waarom denk je dat ik morgen bij daglicht eens ga kijken