Ja dat is niet leuk ,ze is toch niet gebroken tijdens het dragen ik heb zo’n bandje dat schiet steeds los een shark mesh band, en pats op de grond heeft gelukkig nog niet plaatsgevonden .
Nee horloge is gelukkig niet gevallen …
Wel een andere , de gesp was stuk …
Ik baal van dat groene bandje het was een mooie match met dat horloge .
De combi is mooi,
Ik zou normaal nee zeggen want half fotograferend Nederland uit de seventies koos voor de voordelige Exacta spiegel reflexen. Maar ja, na die tv serie merkte ik dat er veel gebeurde waar ik als brave boerenzoon geen weet van had.
Ik heb wel sinds 1968 een grote collectie propaganda boekjes van de Russische ambassade van school meegenomen. Ik vond alles interessant, maar of ik geobserveerd ben??
Ging later paar keer naar de USA. Geen probleem en geen lastige vragen.
Dus je had er zeg maar een goede band mee
Die heb ik nooit gehad. Wel modellen van Praktica. Waren overigens helemaal niet slecht!
100% zeker. Jij scoort maximaal op de checklists
Ja ook heel bekend! Die heb ik ook bekeken. Ik kocht toch maar een Konica T3 toen. Een voordelige Japanner. Ook prima. (Heb ik nog steeds liggen trouwens. Met waterschade omdat hij mee ging op de motor in rugzak. ) Heb ook nog een Voightlander 2 oog vaste spiegel camera met rolfilm. Die Lubitel deed me er direct aan denken. Van mijn moeder geweest, 40 er jaren? Gebruikte ze nog in de vijftiger jaren. Doet het nog prima.
Ja leuk Hans. Hier een Russische uitvoering.
Gekregen na een geweldige avond in Tomsk met veul eten en vodka.
In tegenstelling tot Russische Zenit 35mm camera’s waren deze niet kapot te krijgen. Zo simpel van binnen… Goed scherp objectief ook, gewoon bizar voor dat geld.
Later voor 6x6 overgeschakeld op deze:
Ah zo te lezen heb ik een sessie “herinneringen ophalen met Boomers gemist”
Nee zonder dollen, ik ben af en toe wel jaloers als ik dat soort verhalen lees, dat spanningsveld tussen oost en west gaf toch wel een hele bijzondere tijd denk ik.
Ook altijd als ik m’n vader z’n verhalen hoor over z’n tripjes naar Oost Berlijn , had ik graag ook eens meegemaakt
Da’s zeker waar. Zelf geef ik de voorkeur aan de echte variant als het enigszins kan.
En met een beetje zoeken kun je best tegen leuke deals aanlopen.
Evengoed ben ik ook zeer goede preeg/print versies tegengekomen de afgelopen jaren
Heren … ga toch weer proberen verkopen. Hier niemand geïnteresseerd?
Ik wil een Seiko spb14x denk ik
Anders zal ik ermee ebay opmoeten? Wat zou ik als startwaarde daar instellen?
Het is een hele mooie toch? Ik keek net even in de bay. Als ik zie wat er gemiddeld aangeboden wordt zou ik zeggen, vraag 350 tot 390 met de toevoeging “of beste voorstel”?
Kopers in de eu of westen hebben het grote voordeel dat je vanuit Nederland verstuurt.
Zo! Da’s een mooie, gefeliciteerd, jij zit goed met kerst