Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VI

Vandaag de Amphibia nog maar eens, want, waarom wachten tot vrijdag?
Ze is gisteren tenslotte niet voor nix helemaal opgewonden.

11 likes

11 likes

Gorbatsjov staat er netjes op!

2 likes

Zijn Russische uurwerken nu de enige die op 19800 bph wegtikken?

1 like

The most popular 19800 bph frequency watches are the Rolex Datejust (1601), Rolex GMT-Master (1675), and Rolex Submariner (5513).

Consider the following collections if you are looking for 19800 bph frequency watches:

Even gegoogeld, whatchchart, best nog veel, wist ik ook niet. In goed gezelschap zou ik zeggen.

3 likes

Who needs Google when you have @Omega_73? :slight_smile:

7 likes

Too much honor! :wink:

3 likes

@Bert59 is deze hieronder iets om toe te voegen aan je collectie!? Vond de wijzerplaat wel bruut zoals hij hier verweerd is.

4 likes

Deze komt van Meranom, maar is heel lastig verkrijgbaar. Je moet echt geluk hebben om 'm te kunnen kopen. Meestal staat het horloge op “out of stock”.
Vind het zelf een heel tof horloge voor relatief weinig geld.

1 like

Het is een mooi horloge ,zeker Deno , maar hangt wel een prijs kaartje aan …
Ik denk alles bij elkaar dat het te duur word …
Binnen EU kan het wel want dan zit je net onder 100 euro . Maar buiten EU …
PRIJS EUR 80,26
VERZENDEN EUR 12,86) Standard International
VAT EUR …
INKLARING EUR …

4 likes

Heb dit altijd een mooie kast gevonden. Heb een wat minder goede ervaring met de stabiliteit van het oudere 2209 caliber. Dit caliber 2409 zou al wat makkelijker geserviced kunnen worden dus positief wat mij betreft.
Ik vind dat tijgervel patroon prachtig om te zien, maar is verwering, kleine barstjes. Persoonlijk koop ik liever een zo gaaf mogelijke wijzerplaat.

Maar verder niks mis met die aankoop als je de kosten er voor over hebt zoals Bert laat zien. Lees even de referenties van de verkoper zou ik adviseren, maar had je misschien al gedaan.

3 likes

Welke rijstkorrel band is dit?
Mooie combi zo :+1:
Evt. voor een 100 case.

2 likes

Klopt, heb je helemaal gelijk in Bert! Het is maar wat je ervoor over hebt!

2 likes

Hey Jan, ben er zelf niet zo geïnteresseerd in hoor. Vond het wel een aparte dus ik dacht ik hint Bert even. Maar wel bedankt voor de tips! :+1:t2::grin:

3 likes

Ja heren , een horloge buiten EU is gewoon lastig via een regulier platform .
Dit horloge is een mooi voorbeeld , voor die pak weg 140 euro heb je binnen EU wel eens waar minder keus maar voor 140 euro kan je wel tegen een horloge in mint staat lopen .
Eigenlijk kijk ik niet meer buiten EU , bij komende extra kosten zijn te veel .

3 likes

13 likes

Fijne dag gewenst!

11 likes

Ja maak er een mooie dag van mensen!

14 likes

Ik heb deze bij Esprit Nato gekocht:
https://www.esprit-nato.com/en/solid-stainless-steel-watch-bands/3615-9696-vintage-beads-of-rice-solid-stainless-steel-watch-band-solid-security-clasp-18-19-20-21-22-24-mm.html#/101-width_lug_buckle-20_mm_buckle_18_mm

Was overigens één van de goedkoopste die ik vinden konden. Sluiting is basic, end links ook, maar verder tevreden mee. Webshop communiceerde ook fijn.

3 likes

Dank voor de link :+1:

1 like