Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VI

Goedemorgen,

Luch automatic vandaag:

9 likes

Ik heb onderstaande metalen band en op de sluiting staan een aantal afkortingen.
Dat CCCP snap ik nog wel, maar waar staan die andere afkortingen voor?

4 likes

Die verdient een mooie oude dag bij een liefhebber. Heeft het niet makkelijk gehad. :wink:

3 likes

США is usa. Zie ook de vlaggen.
МИР is vrede. Mir.
Mooie band!

4 likes

Alleskunner deze Vostok Amphibia 100725 SE!

13 likes

Ben een beetje aan het opruimen. Dus klein beetje off topic maar als hier een liefhebber zit van Sovjet relikwieën en interesse heeft in een Russische universeel meter stuur mij een PM en hij komt gratis naar de eerste die zich meldt.

17 likes

Kijk Dirk, daar krijgen we warme gevoelens bij. Hier zouden we zeggen ‘Dirk is een goei menneke’. Goed voorbeeld doet volgen ook.

Hierboven heb ik die foto’s van die CNS bandjes staan. Ik vind die bandjes echt ruk. Moreel gezien kan ik het niet over mijn hart krijgen om ze te verkopen aan andere HF-ers.

Daarom gaan de drie ORANJE en de vijf ZWARTE paratroopers GRATIS naar 8 HF-ers. Die paar euro verzendkosten neem ik ook wel voor mijn rekening.

Het zijn verschillende maten. 18mm, 20mm, 22mm en 24mm.

Dus als je denkt dat je hem nodig hebt of zelf wil uitproberen (of het ruk is) dan stuur je een PM met kleur, maat en adres door. Ik verstuur ze wel als ik even tijd kan maken; ergens volgende week dus.

12 likes

Echte kameraden! :blush::+1:

4 likes

Спасибо jongens, vereerd!!
De eerste liefhebber heeft zich al gemeld, dus de multimeter is bij deze vergeven en ben blij dat ik iemand blij heb kunnen maken.

Overigens, voor wie het leuk vindt het hele verhaal rondom het Cosmo diver project met gedetailleerde beelden nog eens mee te maken (helaas alleen in het Russisch) hierbij het item in Про Часы. Aan het einde nog even een tutorial over hoe je de Cosmo diver zelf kunt maken met de onderdelen van Meranom.

8 likes

Heb nu een glimlach op mijn gezicht van deze positieve vibes en mooie berichten .top :v::blush:

3 likes

Jammer dat de ondertitels alleen in het Russisch zijn. Kun jij het even vertalen voor ons :slight_smile:

2 likes

:joy: jazeker, alleen die Victor lult zoveel per minuut, …………

3 likes

Laat mij dan vandaag de Vostok vrijdag ook maar weer eens openen.
Fijne eerste Vostok vrijdag van 2022 allemaal.

14 likes

Dat is inderdaad een leuk ding! Misschien niet meer echt bij de tijd qua nauwkeurigheid, maar who cares? Ik heb zelf een uitgebreid elektronicalab, dus het is de ontvanger van harte gegund.

4 likes

Hele fijne Boctok vrijdag met het uitzicht op een genoegelijk weekend. Vandaag werkpaardje om. Weer terug op Nederlandse bodem. Beetje dubbel, weer super fijn om met de hobby verder te kunnen maar in het noorden was het ook weer zo lekker. Luxe problemen heren, geen aandacht aan geven.

16 likes

die had ik ook graag gehad. je was me net voor-) Veel plezier ermee. Als je em ooit beu bent voor ik een andere heb contacteer me dan!

3 likes

Dankje!
Heb al meerdere berichten gehad die deze graag zouden willen hebben.

2 likes

Goed voorbeeld doet goed volgen, fijne Vostok-vrijdag allemaal!

16 likes

:point_up: CNS bandje maar eens proberen op de Vostok, beetje zoeken wat leuk werkt.
Over zo’n Gregoriades bandje zit ik al een tijdje over te peinzen. Een Amphibia op een race bandje vind ik toch wat vreemd maar ik draag die CNS bandjes op twee andere horloges, 19 en 22mm, Tissots. Ik ben er dus nog niet uit welke een nieuw bandje krijgt :grimacing:

14 likes

Vrolijke vostok vrijdag mensen! :grin:

(Had me verslapen :sleeping:)

14 likes