Ik heb ongeveer hetzelfde een paar weken geleden. Mijn mooie blauwe begon op eens af en toe stil te staan. Inmiddels krijg ik hem helemaal niet meer op gang. Opwinden gaat goed. Het 'automatische ’ opwind rotor deel draait soepel rond. Geen idee. Ik laat het even bezinken allemaal.
Niet van mij en dus off topic maar aangezien de kenners hier verzameld zijn:
Slechte redail of was de populariteit van de Trots van de Benelux (Pontiac) doorgedrongen tot achter de muur?
Ракета werd in het verleden op diverse creatieve manieren weergegeven. Zo ook waarbij de R (P in het Russisch) over de rest van het woord werd uitgesmeerd. Maar zoals op de Pontiac manier zie ik voor het eerst. Is ook niet heel fraai gedaan, daar heb je gelijk in. Dus twijfel ook wel een beetje.
Geldt ook jou hoor!,
Dank je Dirk!
@Koppie heeft mij ervan overtuigd dat ik niet zo moet zeuren en er gewoon afstand van moet doen. Dat gaat dan ook gebeuren. Ik heb er nog eentje.
Kijk eens aan. Hans komt nu helemaal los
Bedankt voor het aanbod, ik ga in het weekend eerst zelf even kijken misschien is het wel iets simpels. Het horloge is van 2020 dus die zou in principe nog goed in de olie moeten zitten
De nieuwe dag is weer begonnen met de belangrijkste 3 K,'s
Koffie
Krantje
Klokje
Ik weet ,'t ,'t is krom
Tnx! De uitlijning van de gehele wijzerplaat laat in ieder geval te wensen over, al is het logootje met het raketje erbij op zichzelf best strak gedaan. Zal toch wel een creatief stukje handvaardigheid zijn inderdaad.
Jouw voorbeeld kende ik, dat vind ik denk ook meteen de mooiste uitvoering, lekker nostalgisch!
Ik herinner me de discussie van 1 jaar geleden? Dat de eindcontrole de laatste jaren minder lijkt te worden. Ik heb had zelf probleem met de 2 laatste nieuwe Amphibia’s die ik half 2019 en begin 2020 aanschafte. Respectievelijk, geen datum wisseling en geen automatische opwinding. Beide voor garantie laten repareren. Maar geeft minder vertrouwen.
Speedy Tuesday vandaag maar mijn Speedmaster is niet inpandig, daarom maar deze Sekonda (exportmerk van Poljot) 3017 Strela chronograaf aan- en omgeslingerd.
Ook dit is een spacewatch, Komarov, ijzervretende kosmonaut en de eerste dode in de ruimtevaart droeg er zo-eentje.