Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VI

Exact!
Daar moest ik ook aan denken. Een van mijn 2 Amphibia’s uit 2020, die voor garantie terug is geweest, gaat al weer af en toe snachts stilstaan. :thinking:

3 likes

Het heeft mij er van weerhouden om een Amphibia te kopen (ik heb alleen maar een kudde Komandirskies).

2 likes

Nee hoeft ook zeker niet. Het zijn mijn favorieten bij Vostok. En een eventueel foutje moet gewoon rechtgezet kunnen worden.

3 likes

Ach, er komt er vast wel eens eentje. Ik heb wel een onverklaarbare, mogelijk irrationele zwakke plek voor handopwinders.

Nu even de honden uitlaten, laters.

3 likes



Okeah 2003 met origineel bandje fabriek geleverd .
20 mm bandaanzet verloop naar 22 mm , gesp 20 mm . :ok_hand:
Zit heerlijk om de pols :+1:

17 likes

Is te koop bij Poljot24.de.
Inderdaad met Seagull.

2 likes

Ik had het gezien. Poljot24 is een winkelnaam en verkoopt van alles en nog wat, verreweg het meeste aanbod heeft niets met het horlogemerk Poljot van doen.

Ga je er eentje bestellen?

2 likes

Leuk fleurig horloge met een scala aan mooie kleuren in de wijzerplaat. :airplane: :airplane:

2 likes

Hoewel het een prachtige eyecatcher is en een glaasje met zicht op de Seagull heeft, vind ik de prijs van 299€ te hoog.

4 likes

Ik geloof dat er in spanje een bedrijfje zit dat oude 200 mtr 1190 kasten gebruikt voor 1967 reissues. is toch ook weer niet origineel maar qua maatvoering komt het wel weer dichterbij.

5 likes

Echt waar? Die zou ik wel eens willen zien!

2 likes

Betrouwbare verkoper! Je betaald wel, maar krijgt dan ook echt service. Wel belangrijk soms. Vooral in de beginperiode met Seagull.

3 likes
5 likes

Amphibia Force Barcelona… Nice! :laughing:

± 200,- valt nog wel mee… Ga deze jongens even in de gaten houden. Heel erg bedankt voor deze info!

4 likes

Nice maar jammer van de moderne plaat!
Had liever een CCCP dial gezien :wink:

2 likes


Lume shot … :sunglasses:

17 likes

Mooi Bert! Naarstig opzoek naar zo’n mooi exemplaar :ok_hand:t2:

2 likes

Nou vooruit dan,mijn eerste lumeshot,valt niet mee :sweat_smile:.

9 likes

Doe je het met de telefoon en uit de hand? Ik zet hem dan nog weleens op ‘vertraagde’ tijd ontspanner. Na 2 seconden bijv. Dan heb je de tijd om hem echt stil te houden.

4 likes

Goedemiddag,

Hij is al van vanmorgen, maar ik had vergeten op “antwoorden” te drukken…

13 likes